برگزاری جلسه اجرایی طرح حامی در شهرقدس

شهرقدس (پانا) - جلسه مدیران مدارس منتخب طرح حامی و اعضای کمیته طرح حامی با حضور مدیر آموزش و پرورش در سالن هم‌اندیشی شهید باهنر اداره آموزش و پرورش شهرقدس برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۲۴۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه اجرایی طرح حامی در شهرقدس

صادق محمدی ، مدیر آموزش و پرورش شهرقدس در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد : حمایت های مدارس مبدأ در طرح حامی شامل ، امور خدماتی ، رفاهی ، پشتیبانی ، ورزشی ، آموزش و مالی خواهد بود ، که طبق پیمان‌نامه طرفین اجرایی این طرح موارد قابل همکاری را از محور های ذکر شده بر اساس حوزه‌‌های حمایتی انتخاب و نسبت به عمل در حوزه مشخص شده اقدام خواهند کرد .

اودر ادامه تصریح کرد : مدارس مجری و اجرا‌کننده طرح حامی ، با مشارکت و همکاری ، تبادل امکانات ، ایجاد تعامل ، تجربیات ، توانمندی‌ها و موقعیت خود ، فرهنگ تعامل و همیاری را گسترش خواهد داد .

مدیر آموزش و پرورش شهرقدس اذعان کرد : در شهرقدس ۴۰ مدرسه برای اجرای این طرح انتخاب شدند که بیست مدرسه مبدأ (حمایت کننده) و ۲۰ مدرسه مقصد (حمایت شونده) هستند و برای اعضای کمیته طرح حامی در مدارس شهرقدس ، ابلاغیه صادر خواهد شد تا اعضا با تشکیل جلسات و همکاری و تعامل ، اقدامات لازم را انجام دهند .

طرح حامی با هدف ایجاد توازن و تعادل و بهرمندی از منابع انسانی و مادی برابر در بین مدارس شهرقدس ، اجرا می‌شود که همزمان با قرار گرفتن این طرح در مرحله اجرایی تعامل و همکاری بین مدارس شهرقدس بیش از پیش افزایش خواهد یافت .

خبرنگار : آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار