پوستر جشنواره بین المللی نمایش عروسکی در یزد رونمایی شد

یزد(پانا) - پوستر جشنواره بین المللی نمایش عروسکی در یزد طی مراسمی روز یکشنبه با جضور مرضیه برومند کارگردان، بازیگر و عروسک گردان مشهور ایرانی رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پوستر جشنواره بین المللی نمایش عروسکی در یزد رونمایی شد

این جشنواره از ۹ اسفند ماه آینده به مدت چهار روز در ۲ بخش نمایش صحنه ای و فضای باز با حضور۲۰ گروه نمایش عروسکی ایرانی و بین‌المللی برگزار و در مجموع ۵۰ نمایش اجرا می‌شود.

به گفته مرضیه برومند مشاور جشنواره، برگزاری چنین رویدادهای فرهنگی نیاز به همراهی و همدلی مسوولان استان یزد دارد.

وی افزود: سیاسی نیستم شاید حمایت برخی افراد موجب سوء تفاهم شده باشد اما هر نهادی یا فردی در راه فرهنگ ما را کمک و حمایت کند از آن استفاده می کنیم و از او می خواهیم در این راه ما یاری کند.

وی اظهار داشت: یک هنرمند برای اینکه اثری ماندگار خلق کند با سختی ها و مشقات زیادی همراه است امیدواریم شاهد برگزاری جشنواره مطلوب و شایسته ای در یزد باشیم.

همچنین رییس شورای شهر یزد گفت: تقویت فرهنگ شهروندی و نشاط اجتماعی از جمله رویکردی است که در فعالیت‌های این نهاد و شهرداری یزد در نظر گرفته شده است.

غلامعلی سفید ادامه داد: متاسفانه نگاه به فعالیت های اجتماعی و فرهنگی تا حدی بدیع بود و عده ای با آن آشنا نبودند و معتقد هستند اگر شهرداری قدمی برای شادی و نشاط اجتماعی بردارد از وظایف خود دور شده است.

وی افزود: شهر صرفا پل و آسفالت نیست و درست است که در این زمینه عقب هستیم اما در نشاط جامعه هم عقب افتادیم و نمی شود فرزندان شهر را از نشاط محروم کرد.

سفید اضافه کرد: امکان‌ پذیر نیست که به ابعاد مختلف وجودی انسان توجه نکرد و بعد بخواهیم این انسان متعالی شود. کسانی که به این امید هستند تا به اجبار جامعه را به یک طرف ببرند حرکات آنها موفق نخواهد بود.

شهردار یزد هم گفت: یکی از رسالت های شهرداری ایجاد فضای نشاط و شاداب برای شهروندان است و برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در همین راستاست.

جمال الدین عزیزی افزود: برای انتقال بسیاری پیام ها باید از زبان هنر اسفتاده کرد که نمایش عروسکی یکی از این راه هاست.

وی اظهار امیدواری کرد که جشنواره تئاتر عروسکی در یزد به خوبی برگزار و مورد استقبال شهروندان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار