بهره‌برداری از ۱۲۰ هزار میلیارد ریال طرح طی سال جاری در آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا-امسال ۱۲۰ هزار میلیارد ریال طرح با تلاش دستگاه‌های مختلف در استان به بهره‌برداری رسیده‌ که رقمی بی‌نظیر به شمار می‌رود.

کد مطلب: ۱۰۲۳۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از ۱۲۰ هزار میلیارد ریال طرح طی سال جاری در آذربایجان‌غربی

آیدین رحمانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی در آیین افتتاح ساختمان جدید پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی در ارومیه عنوان کرد: فقط در دهه مبارک فجر امسال ۵۹۴ پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی شده که برای آنها، بیش از ۲۱ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده‌است.

او ادامه داد: پیش بینی شده که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۲ هزار و ۷۴۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد شود.

رحمانی بیان کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه ایران اسلامی، بسیاری از طرح‌های افتتاح شده در دهه مبارک فجر در حوزه زیرساخت‌های توسعه در استان اجرایی شده‌است.

او همچنین اضافه کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که مردم ایران اسلامی با وجود سختی‌ها و مشکلات اقتصادی در کنار مسوولان قرار دارند و با وحدت و همدلی مشکلات را حل خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تمامی تلاش مسوولان در استان، کاهش تصادف‌های جاده‌ای است و پزشکی قانونی می‌تواند با ارائه آمارهای موجود و تحلیل‌های مربوط نقش موثری را در تصمیم‌های این کمیسیون ایفا کند.

ساختمان جدید پزشکی قانونی استان در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع از سال ۱۳۹۲ در حال احداث بود؛ این ساختمان در ۲ فاز معاینات و اداری و بلوک آزمایشگاه در دست احداث است که فاز نخست آن امروز در پنج طبقه و با ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار