اجرای چهارمین دوره طرح ملی گردشگری دانش آموزان در میناب

هرمزگان(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب از برگزاری چهارمین دوره طرح ملی گردشگری دانش آموزان عضو تشکلیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای چهارمین دوره طرح ملی گردشگری دانش آموزان در میناب

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، سعیده کریمی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب با اعلام این خبر افزود: این طرح ویژه دانش‌آموزان پایه‌های نهم، دهم و یازدهم و با محوریت بازدید از مراکز و شعب سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور و با همکاری سازمان‌های دانش آموزی استانها صورت می‌گیرد.

کریمی خاطر نشان ساخت: به منظور آشنایی دانش آموزان با حقوق شهروندی و رونق گردشگری علمی و ارتقای سطح آگاهی عمومی نسل مولد و کارآفرین، با قراردادی که میان سازمان دانش آموزی و سازمان تامین اجتماعی منعقد شده است و دانش آموزان این بازدید ها را انجام خواهند داد.

وی اظهار کرد: ۸۰ نفر از دانش آموزان مدارس؛ شاهد دخترانه شهید مصلحی، پسرانه شهید عیسی ذاکری و دکتر علی شریعتی و دخترانه متوسطه دوم صدرای ولایت، دانش آموزان پیشتاز شهرستان میناب در نوبت اول دختران و پسران در نوبت دوم از اداره تامین و اجتماعی شهرستان همراه با مدیران و معاونین خود بازدید کرند و از روند کاری اداره بیمه مطلع شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار