نشست ستاد انتخابات استان خوزستان برگزار شد

اهواز (پانا) - نشست ستاد انتخابات استان خوزستان با حضور اعضای کمیته های مختلف این ستاد در محل استانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست ستاد انتخابات استان  خوزستان برگزار شد

به گزارش ستاد انتخابات استان خوزستان در این نشست هر یک از مسئولان کمیته های مختلف ستاد انتخابات استان گزارشی از اقدامات مربوطه ارائه کرد.

سعید رضوانی رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان در این نشست توضیح داد: از ابتدای شروع فرآیند رسمی انتخابات اینفوگرافیکی از روزشمار مراحل مختلف انتخابات تهیه کردیم و از طریق رسانه های جمعی و فضای مجازی به اطلاع شهروندان و داوطلبان انتخابات رسانیدیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان ادامه داد: همچنین بلافاصله پس از پایان مرحله ثبت نام داوطلبان انتخابات یک نشست خبری با اصحاب رسانه با حضور ریاست ستاد انتخابات استان برگزار شد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان اضافه کرد: همچنین در ادامه هماهنگی های لازم با مدیران رسانه ها و روابط عمومی ها و نشست های مرتبط با هدف تشویق مردم به مشارکت باشکوه در انتخابات صورت پذیرفت.

رضوانی بیان کرد: در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با ضریب نفوذ بالا تشکیل گروه و کانال اطلاع رسانی با عضویت اصحاب رسانه جهت سهولت و تسریع در امر اطلاع رسانی انجام شده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان اظهار کرد: همچنین سعی کردیم تعامل لازم را با فرمانداری ها برای اطلاع رسانی شایسته در روند برگزاری انتخابات داشته باشیم.

خسرو پیرهادی رئیس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان نیز در این نشست گفت: از ابتدای روزشمار انتخابات کارگروه حراست و استعلامات تشکیل و احکام همکاران صادر شد.

مدیرکل حراست استانداری خوزستان افزود: جلسات توجیهی نیز برای مسوولین حراست را برگزار کردیم و کدهای رمز دسترسی به سامانه انتخابات به مسوولین انتخابات استان و فرمانداری ها تحویل و کلیه استعلامات از کانال حراست انجام شد

پیرهادی اضافه کرد: سامانه مکاتبات محرمانه استانداری نیز با هدف امنیت بیشتر و تسریع در مکاتبات دو ماه قبل از انتخابات راه اندازی شد.

رئیس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان ادامه داد: در بخش حراست فیزیکی نیز دستورالعمل تحویل، انتقال و نگهداری اقلام انتخاباتی به فرمانداری ها را برای صیانت لازم ابلاغ کرده ایم و در این خصوص مشکل خاصی نداریم.

او بیان کرد: به دلیل برخی حساسیت های محلی در تعدادی از حوزه های انتخابیه ملاحظاتی وجود دارد. قول میدهیم در ادامه مراحل انتخابات نیز همراه همکاران امانتدار شایسته ای برای مردم شریف استان باشیم.

محسن سزاری رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات استان در ادامه این نشست توضیح داد: با پیگیری ها و اقدامات انجام شده ارتباط بخشداری ها و فرمانداری ها را برقرار نمودیم و فرمانداری ها دارای ارتباط روی فیبر نوری و یک ارتباط پشتیبان شدند.

مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری خوزستان افزود: دستگاه های احراز هویت برای کلیه شعب معادل ۱۳۴۱ دستگاه تهیه شد که ۱۷ درصد آن معادل ۵۴۷ دستگاه به عنوان پشتیبان پیش بینی شده است.

سزاری اضافه کرد: هم اکنون در حال توزیع تجهیزات به فرمانداری ها هستیم و روز یکشنبه نیز همزمان با سراسر کشور مانور انتخابات داریم.

محسن قارونی دبیر کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان نیز در این نشست گفت: ارزیابی های لازم در زمینه پشتیبانی اجرای انتخابات صورت گرفته است و نیازهای برگزاری انتخابات در زمینه پشتیبانی تامین شده است.

او افزود: به زودی برنامه ریزی لازم جهت توزیع امکانات برای برگزاری شایسته و بی دغدغه انتخابات انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار