امدادرسانی به ۲۵۶۱۰ نفر در کولاک و برف

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات درباره آخرین وضع رسیدگی به افراد مناطق درگیر برف و کولاک گفت تاکنون به ۱۶۳ محور کوهستانی و ۲۵۶۱۰ نفر امدادرسانی شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۳۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی به ۲۵۶۱۰ نفر در کولاک و برف

به گزارش روابط عمومی هلال احمر، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات درباره آخرین وضعیت امدادرسانی‌های در مناطق درگیر کولاک و برف از ۱۹ تا ۲۴ بهمن ماه ساعت ۰۶:۳۰ گفت: در حال حاضر ٢٢ استان (آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری،خوزستان، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان،گیلان،لرستان،مازندران و همدان) متاثر از برف و کولاک هستند.

وی ادامه داد: تا کنون به ۱۶۳ محور کوهستانی و ۲۵۶۱۰ نفر امدادرسانی شده است. ۱۲۱ نفر به مناطق امن و ۳۲ نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. همچنین به ۷۱۳۰ نفر اسکان اضطراری داده شده و ۸۴۹ دستگاه خودرو از کولاک و برف رها سازی شده‌‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات توضیح داد: تا کنون ۱۸۸۷ نفر در قالب یک تیم به مناطق اعزام شدند. همچنین پتو:٥٩١٤تخته، ،‌بسته غذایی:٥٠٦٨ بسته، خرما : ٢٣٤٦ کیلوگرم، نان:٢١١٨٠قرص،‌ آب معدنی : ٨٢٠٧ بطری، بیسکوییت : ١٤٢٥٦ بسته،‌ کنسروجات :٥٦٦٢ قوطی به مناطق درگیر برف و کولاک ارسال شده است. امدادرسانی در اردبیل و گیلان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار