کشف بیش از ۵۰ تن شکر احتکارشده در چایپاره

ارومیه (پانا) - فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه برخورد با اخلال‌گران اقتصادی و احتکارکنندگان در دستور کار قرار دارد، گفت: ۵۰ تن شکر احتکارشده در شهرستان چایپاره کشف و ضبط شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از ۵۰ تن شکر احتکارشده در چایپاره

سردار سرتپ دوم مسعود خرم‌نیا عنوان کرد: ماموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز با اشرافیت اطلاعاتی و تحقیقات لازم محل دپو این میزان شکر احتکار شده در دو باب مغازه را شناسایی کرده بودند.

او ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی این استان پس از شناسایی و در یک اقدام عملیاتی به همراه بازرسان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل مورد نظر حاضر شدند.

او ارزش ریالی شکر کشف‌شده را یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: با دستور قاضی تعزیرات حکومتی چایپاره، مکان احتکار شکر پلمب و پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شد.

او همچنین ادامه داد: در این رابطه یک نفر متهم دستگر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده‌شد.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش سوانح از اولویت‌های پنجگانه انتظامی این استان در سال جاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار