22 بهمن تماشایی در استان سمنان/ همه آمدند

سمنان (پانا) - در هوای سرد زمستانی، مردم استان سمنان با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه‌ای تماشایی خلق کرده و حمایت تام و تمام خود را از انقلاب اسلامی فریاد زدند.

کد مطلب: ۱۰۲۳۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
22 بهمن تماشایی در استان سمنان/ همه آمدند

مردم استان سمنان امروز همگام با سراسر ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و در جشن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت و انسجام ملی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

امروز بارش برف و سرمای شدید هم نتوانست مانع حضور وحدت بخش مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن شود؛ همه آمدند، از همه نسل‌های انقلاب؛ از نسل اول که خود این نهال را کاشتند، از نسل دوم که خونشان را پای این نهال ریختند، از نسل سوم که عمرشان را برای تنومند کردن این نهال در این دوران گذاشتند و از نسل چهارم و نو اندیشان انقلاب.

با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب، مردم ولایتمدار استان سمنان امروز در بیش از 60 نقطه شهری و روستایی بار دیگر به صحنه آمده تا بر عهد و پیمانی که با امام و شهدا بسته‌اند، تأکید کنند. حضوری به وسعت مقاومت و پایداری زنان و مردان سمنانی. مردم بازهم به‌خوبی تشخیص دادند و به صحنه آمدند و حمایت تام و تمام خود را از انقلاب اسلامی، آرمان‌های نظام و ولایت‌فقیه اعلام کردند.

مردم دیار قومس، یکپارچه تر و متحدتر از همیشه، با مشت‌های گره کرده شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ما همه سرباز توایم خامنه ای؛ گوش به فرمان توایم خامنه ای»، «اطاعات از رهبری؛ ضامن عزت ماست» و… سر داده و با حضورشان گفتند که تلاش‌های دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در اذهان مردم تأثیری نداشته و همچنان پشتیبان نظام هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار