تمهیدات دستگاه‌ها برای برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن

تهران (پانا) - نیروی انتظامی، شهرداری تهران، آتش‌نشانی تهران، اورژانس و سایر ارگان‌ها برای برقراری امنیت و ایمنی در مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آماده‌باش کامل هستند و تمهیداتی را برای ارائه خدمات به شرکت کنندگان در این مراسم ارائه می‌دهند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات دستگاه‌ها برای برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن

مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز سه شنبه ۲۲ بهمن ماه از میدان امام حسین به سمت میدان آزادی برگزار می‌شود که دستگاه‌های مختلف انتظامی، شهری، خدماتی و ... برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم تمهیداتی را در نظر گرفته‌اند.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی و مسیرهای راهپیمایی، اعلام کرده که از ساعت ۷ صبح امروز محدودیت تردد در خیابان‌های خیابان آزادی از میدان امام حسین تا میدان آزادی اجرا می‌شود. همچنین محدودیت ترافیکی از ساعت ۷ صبح امروز در بزرگراه آیت الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی، بزرگراه محمد علی جناح از میدان صادقیه تا میدان آزادی و در جاده مخصوص از آزادگان تا میدان آزادی این محدودیت ها اعمال می‌شود.

نیروی انتظامی نیز ضمن اعلام آماده باش برای تامین امنیت مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرده است که نیروهای پلیس با آمادگی و هوشیاری در صحنه حضور خواهند داشت.

در همین راستا سازمان آتش‌نشانی تهران طی روز ۲۲ بهمن ماه برای خدمت‌رسانی آماده است و علاوه بر اینکه این سازمان همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد از ساعت ۵:۴۵ دقیقه بامداد امروز استقرارهایی را برنامه‌ریزی کرده است. بر این اساس طی این استقرارها ۲۸۰آتش‌نشان با به همراه داشتن ۵۸ خودرو سنگین، ۲۹ خودرو سبک و ۷۶ دستگاه موتورسیکلت عملیاتی در ۱۱۰ نقطه از مسیرهای راهپیمایی مستقر خواهند شد و آماده خدمت‌رسانی هستند.

اورژانس تهران نیز اعلام کرده است که طی برگزاری این مراسم بیش از ۲۵۰ تکنسین اورژانس با به همراه داشتن ۵۰ دستگاه آمبولانس، ۶۰ دستگاه موتورلانس و چهار اتوبوس آمبولانس در مسیرهای راهپیمایی مستقر خواهند شد. استقرار اتوبوس آمبولانس‌ها از ساعت پنج صبح امروز نیز استقرارها انجام خواهد شد.

ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران نیز اعلام کرد که از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز سه شنبه ۲۲ بهمن از ۴۲ مبداء و میدان، اقدام به ارائه خدمات حمل و نقلی به مردم انقلابی و مومن تهران می‌کند، و پس از پایان مراسم، این ناوگان در اطراف خیابان های منتهی به میدان آزادی، مستقر بوده و شرکت کنندگان در راهپیمایی را به مبادی اولیه باز می گرداند. برای دیدن مبداء خدمات‌رسانی این ارگان می‌توانید اینجا کلیک کنید.

همچنین شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد که خدمات مترو از ابتدای صبح امروز سه شنبه ۲۲ بهمن ۹۸ تا پایان مراسم راهپیمایی رایگان است. پس از پایان مراسم نیز پذیرش مسافر در ایستگاه‌هایی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند، برای بازگشت راهپیمایان به مقاصد اولیه خود به صورت رایگان انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار