در متن دعوتنامه مدیر کل آموزش و پرورش برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن مطرح شد: اسلام، رهبری و مردم 3 رکن ماندگاری انقلاب اسلامی

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و توسعه کرانه های نفوذ گفتمان آن در پهنه ی گیتی ، مولفه ها و ارکان سه گانه آن یعنی اسلام، رهبری و مردم بوده و هست.

کد مطلب: ۱۰۲۲۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
در متن دعوتنامه مدیر کل آموزش و پرورش برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن مطرح شد: اسلام، رهبری و مردم 3 رکن ماندگاری انقلاب اسلامی

محمد علی واقعی پیش از ظهر امروز با صدور پیامی از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان خواست تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی و مراسم یوم ا... 22 بهمن برگ زرین دیگری بر تارک تاریخ انقلاب با قلم عشق و بصیرت نقش کنند.

در متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، آمده است:

باسمه تعالی

همکاران ارجمند و دانش آموزان عزیز

سلام علیکم

دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای ارزیابی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و تأثیرات شگرف آن درگفتمان جهانی است؛ انقلابی که بدون اغراق می‌توان از آن به عنوان پدیده ی بزرگ‌ قرن یاد کرد و اینک در چهل و یکمین سال خود مرزهای جغرافیای را درنوردیده و به برکت خون شهدای سرافراز خود آزادگان جهان را در برابر طاغوت و طاغوتیان متحد کرده است.

بدون تردید رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و توسعه کرانه های نفوذ گفتمان آن در پهنه ی گیتی ، مولفه ها و ارکان سه گانه آن یعنی اسلام، رهبری و مردم بوده و هست؛ به گونه ای که مکتب، مدیریت و پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی، الگوی ارزشمند و سرنوشت سازی به آحاد ملل و جوامع دیگر ارائه کرده و تحولات و پدیده‌های تأثیرگذار جهانی در دهه های گذشته، بیانگر نقش آفرینی ابعاد و پیامدهای انقلاب اسلامی ایران در روندها و فرایندهای آنهاست.

اکنون در طلیعه چهل و دومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم ایران زمین به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان مومن، متعهد و انقلابی خراسان جنوبی در حالی برای خلق حماسه ای دیگر دریوم ا... 22 بهمن به صحنه می آیند که داغدار شهادت مظلومانه ی سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند.

هر چند داغ این سرباز ولایت سخت است امام خون گرنبهایش مردم منطقه و جهان را برای مقاومت در برابر دژخیمان تروریسم و تروریسم پرور آمریکا و مزدورانش استوار ساخت و فرهنگیان و خراسان جنوبی با سینه هایی مالامال از درد هجران و خشم از این اقدام تروریسم جهانی آمریکا اینبار پر شور تر از قبل به صحنه آمده و بر حمایت از ولایت و محور مقاومت تأکید می کنند و ثابت می کنند که هر کدامشان در راه دفاع از حریم و حرم یک قاسم سلیمانی اند و شک ندارم که فرهنگیان، دانش آموزان و مردم خراسان جنوبی چهلم سردار سلیمانی را به راهپیمایی ۲۲ بهمن گره می زنند.

حضور مردم در صحنه و عرصه های مختلف مبارزه ثابت کرده که به تعبیر امام راحل (ره) پیروزی انقلاب، پیروزی خون بر شمشیر بود و این واقعیت، عامل تداوم عمر ۴۱ ساله انقلاب نیز بوده و هست؛ لذا تحلیل دشمن روی قدرت نظام بر اساس میزان حضور مردم در صحنه است، دشمنی‌ها و توطئه‌های آمریکا با مردم ما به خاطر حضور آنان در حمایت از انقلاب و رهبری انقلاب است و امروز مانورگاه حضور مردم در صحنه، راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات است؛ از این روز مشارکت مردم در انتخابات باید کپی دومی از راهپیمایی ۲۲ بهمن باشد؛ چراکه حضور در راهپیمایی و مشارکت در انتخابات، ترس و وحشت دشمن را نسبت به قدرت نظام، چند برابر می‌کند بنا بر این تکلیف ایجاب می کند که باید حضور ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به‌مراتب قوی‌تر و نیرومندتر از گذشته باشد.

این جانب ضمن ادای احترام روح پرفتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) وارواح پاک شهیدان به ویژه سید الشهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی و تجدید پیمان با آرمان های والای شهدا و رهبر معظم انقلاب، از آحاد مردم به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان همدل، همراه و همیشه در صحنه خراسان جنوبی دعوت می کنم با عزمی پولادین، گام‌های استوار و نستوه و در صفوفی یکدل و یکصدا، در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با آرمان‌های متعالی انقلاب، شهدا و امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کنند و در کشاکش بحران‌ها و کینه‌ها و دشمنی‌های آشکارا و پنهان استکبار جهانی، بار دیگر وحدت ملی را فریاد زنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار