قرارداد معاونت مستعدان بنیاد ملی نخبگان و معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش امضا شد

تهران (پانا) - قرارداد معاونت مستعدان بنیاد ملی نخبگان و معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با حضور معاون مستعدان بنیاد ملی نخبگان و معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش امضا شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
قرارداد معاونت مستعدان بنیاد ملی نخبگان و معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش امضا شد

قرارداد همکاری علیرضا کمرئی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با حسین شجاعی، معاون مستعدان بنیاد ملی نخبگان در حاشیه تبادل تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد ملی نخبگان و وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در محل معاونت امضا شد. در این قرارداد مسایل زیر ذکر شده است:

1ـ همکاری در اعتبارسنجی و اعتباردهی به مسابقات و جشنواره‌های دانش‌آموزی معانت متوسطه در کارگروه ارزیابی رویدادهای نخبگانی با هدف اعطای امتیازات و تسهیلات و حمایت بنیاد ملی نخبگان از برگزیدگان رویدادهای معتبر (بند 1ـ12 تفاهم‌نامه).

2ـ همکاری در بررسی نحوه استفاده از نتایج ارزیابی استعدادهای دانش‌آموزان در دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه برای طراحی برنامه‌های هدایت و پرورش استعداد در دوره اول متوسطه و پیگیری بررسی و تصویب آن در ستاد اجرایی مرکزی و شورای راهبری طرح شهاب (با مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی) (بند 1ـ16 تفاهم‌نامه).

3ـ همکاری‌ در برگزاری طرح‌های دانش‌آموزی بنیاد ملی نخبگان در دوره متوسطه، مانند طرح دوست علمی (دو نوبت اجرای آزمایشی در سال تحصیلی 99ـ98 و دست‌کم 32 نوبت اجرای استانی در سال تحصیلی 00ـ99) (بند 1ـ3 تفاهم‌نامه).

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار