برگزاری عصر شعر انقلاب در فاروج

فاروج(پانا)- به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران عصر شعر انقلاب با حضور سرکار خانم سعیدی کارشناس اموربانوان فرمانداری فاروج و جمعی از شاعران شهرستان و علاقمندان به شعر در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۲۲۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری عصر شعر انقلاب در فاروج

در این عصر شعر، شاعران پیشکسوت و نوجوان آقایان مهدی صباحی، حسین رمضان زاده، حسینعلی ظفری، یونس آذرخشی، امیر حسین قانعی و خانم ها منیژه آشفته، ریحانه زمانی(کارشناس فرهنگی، هنری و مشاوره اداره آموزش و پرورش فاروج)، فاطمه جوکار، صبا دلایلی، فاطمه معصومی، فاطمه زهرایی، محدثه محبوبی و مهدیس هوشمند اشعاری را با موضوعات مناسبتی و آزاد قرائت نمودند.

در پایان این عصر شعر لوح سپاس از سوی اداره آموزش و پرورش به همه شاعران اهداء گردید.

این عصر شعر توسط اداره آموزش و پرورش، خانم ها مریم کاظم زاده مدیر و فهیمه رجعتی معاون کانون فرهنگی و تربیتی شهید مصطفی توافقی و با همکاری و مشارکت اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های شهرستان فاروج برگزار گردید.

در این عصر شعر خانم ها مرضیه مهربان و محدثه محبوبی با عنوان مجری اداره کننده این محفل ادبی بودند.

لازم به یادآوری می باشد که درب دفتر انجمن شعر شهرستان فاروج هر هفته روزهای چهارشنبه ساعت 14:30به روی همه شاعران و علاقمندان به این حوزه باز بوده و از حضور فراگیران به اصول سرایش شعر استقبال می نماید.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار