به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

گردهمایی بزرگ 100 هزار نفری فرزندان و آینده سازان انقلاب در بندرعباس برگزار شد

هرمزگان(پانا)- با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان ، مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و جمعی از مسئولین گردهمایی بزرگ 100 هزار نفری فرزندان و آینده سازان انقلاب اسلامی ایران در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی بزرگ 100 هزار نفری فرزندان و آینده سازان انقلاب در بندرعباس برگزار شد

به گزارش پانا، دانش آموزان هرمزگانی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نیز به منظور تجدید میثاق با آرمانهای بلند انقلاب گرد هم آمدند.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در این گردهمایی ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر با اشاره به دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما زمان انقلاب و جنگ را درک نکرده اید، در گذشته امکانات آموزشی بسیار محدود بود و برای دیپلم باید به شهرهای دیگر مسافرت می کردید، اما در حال حاضر امکانات بسیاری به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آمده است.

او در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات پادشاهان گذشته در ایران گفت: اگر در گذشته امکاناتی بود در اختیار کدخداها بود که نظام جمهوری اسلامی بساط همه اینها را جمع کرد و همه آنها را به زباله دان تاریخ فرستاد و امروز شاهد تحصیلات دانشگاهی ارشد و دکترا هستیم و اینها همه از برکات و ثمرات انقلاب است که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی این حرکت علمی کشور ادامه دارد.

سالاری در بخش دیگری از سخنان خود وفات ام البنین (س) مادر بزرگوار حضرت عباس (ع) را تسلیت گفت و اظهار کرد: خداوند به واسطه این مادر شهید عنایت کند و دست همه ما را بگیرد و سفارش ما را نیز به فرزند بزرگوارشان علمدار کربلا قمر منیر بنی هاشم حضرت عباس علیه السلام داشته باشند.

او در ادامه اظهارات خود ضمن گرامی داشت یاد امام و شهدا، با اشاره به پشت سر گذاشتن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: امروز به برکت خون شهدای عزیز و امام راحل و به برکت وجود رهبر فرزانه انقلاب است که آمریکا و استکبار جهانی جرات هیچ تعرضی به کشور را ندارد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام رهبری این شجاعت را به ما داده و شهدا نیز به ما آموختند و توانستیم در مقابل آمریکا و اسرائیل بایستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در پایان به تشریح عوامل محبوبیت سردار دلها سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی در نزد عموم مردم ایران و جهان پرداخت و خطاب به دانش آموزان گفت: همه شما اگر میدان داشته باشید هر کدام برای کشور جمهوری اسلامی ایران یک حاج قاسم سلیمانی هستید و این نظام و انقلاب مرهون خون شهید سلیمانی هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار