افتتاح اولین مرکز آموزش ترافیک شهرداری خوی

ارومیه (پانا) - شهردار خوی گفت: در هشتمین روز از دهه مبارک فجر مرکز آموزش ترافیک شهرداری خوی با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اولین مرکز آموزش ترافیک شهرداری خوی

محرم اکبر زاده در توضیحات این پروژه گفت: مرکز آموزش ترافیک صرفا برای فرهنگ سازی و ایجاد رفتار‌های صحیح ترافیکی در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی احداث شده است.

او افزود: این مرکز در بخش‌های آموزش رانندگی، رعایت قوانین راهنمایی از جمله چراغ‌های راهنمایی، تابلو‌های علایم راهنمایی، محل عبور دوچرخه و عابر پیاده و قسمت‌های مختلف دیگر طراحی شده است.

شهردار خوی در باره نحوی استفاده دانش آموزان از مرکز اظهار کرد: تمامی دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی با همکاری آموزش و پرورش بصورت نوبتی در ایام هفته در این مرکز حضور پیدا کرده و آموزش خواهند دید.

او اضافه نمود: این مرکز با ۶ دستگاه اتومبیل آموزشی شروع به کار کرده که در آینده به تعداد ماشین‌ها افزوده خواهد شد.

اکبر زاده اظهارکرد: مرکز آموزش ترافیک شهرداری خوی در محوطه‌ای به مساحت ۴ هزار مترمربع و با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

شهرداری خوی همچنین از افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی در اواخر اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹خبردادوگفت:این پروژه درحال حاضر با ۸۵درصدر پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

اکبرزاده در مورد مشخصات این پروژه افزود: پروژه تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی به طول ۷۰۰ متر و با عرض ۴۰ متر در دست احداث است که دارای عرشه‌ای به طول۸۰ متر دو مسیر رفت و برگشت می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار