برای پنجمین سال پیاپی؛

مهاباد قهرمان رقابت‌های پرس سینه آذربایجان‌‎غربی شد

ارومیه (پانا) - رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام مهاباد گفت: تیم هیات بدنسازی این شهرستان در رقابت‌های قهرمانی پرس‌سینه آذربایجان‌غربی مقام نخست را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مهاباد قهرمان رقابت‌های پرس سینه آذربایجان‌‎غربی شد

چیا حسن‌زاده افزود: مسابقات پرس‌سینه قهرمانی آذربایجان‌غربی با حضور ۱۶۹ ورزشکار در قالب ۱۴ تیم در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن ۲ هزار نفری شهید چمران خوی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مهاباد جزو شهرهای قدرتمند کشور در رشته پرس‌سینه است و برای پنجمین سال متوالی در استان عنوان قهرمانی را کسب می‌کند، ادامه داد: تیم هیات بدنسازی مهاباد با ۲۶ نفر در این رقابت‌ها شرکت کرده بود که تمام نفرات آن توانستند مدال کسب کنند.

وی بیان کرد: مهاباد با کسب مجموع ۶۰ امتیاز در قالب ۱۹ مدال طلا، ۶ مدال نقره و یک مدال برنز مانند سال‌های گذشته با اقتدار کامل توانست مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

وی با بیان اینکه مهاباد در هر سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مقام قهرمانی این دوره را کسب کرده است، اضافه کرد: پس از مهاباد، تیم‌های خوی با ۳۹ امتیاز و ارومیه با ۲۸ امتیاز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام مهاباد با بیان اینکه این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم پرس‌سینه آذربایجان‌غربی برای شرکت در مسابقات کشوری این رشته را داشت افزود: مسابقه‌های قهرمانی پرس‌سینه کشور سال آینده برگزار می‌شود که هنوز مکان آن مشخص نیست.

پرس‌سینه یک ورزش قدرتی است که در آن شخص به حالت طاق‌باز قرار می‌گیرد و وزنه را در بالای سینه خود مهار می‌کند؛ این حرکت قدرتی بر روی نیمکت و با هالتری که وزنه‌ها را نگه داشته است، انجام می‌شود.
شهرستان ۲۳۷ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار است که در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی در حال فعالیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار