تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان را برای زندگی واقعی آماده می‌کند

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان را برای زندگی واقعی آماده می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان را برای زندگی واقعی آماده می‌کند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، حجت‌الاسلام علی ذوعلم در جلسه شورای بررسی و تحلیل محتوای آموزشی و پرورشی با اشاره به اهمیت تربیت همه جانبه و تمام ساحتی، گفت: اگر ارتقای کیفیت و تربیت همه جانبه توسعه پیدا کند، دانش‌آموزان برای حضور در زندگی واقعی تربیت می‌شوند.

او با بیان اینکه تعهد و ایمان شهید سلیمانی باعث پایداری شد، افزود: ایمان باید همراه با تفکر و تعقل باشد.

ذوعلم با تأکید بر تفکر، ایمان و ارتباط در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان، گفت: آموزش و پرورش در نظام اسلامی توأم با اخلاق، ایمان و تعقل است. رابطه اگر زیر چتر ارتباط با خدا قرار گیرد، معنادار می‌شود.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش آینده نگری در نظام تعلیم و تربیت را مهم خواند و اشاره کرد: در تمام حوزه‌هایی که در درس ملی داریم، همان 6 ساحت سند تحول مبنای عمل است.

در این جلسه که مدیرکل حوزه ریاست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت متبوع، مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونین مدیرکل نیز حضور داشتند، هریک از سرگروه‌های آموزشی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون مباحث مختلف آموزشی و پرورشی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار