شرکت2هزارو 500 فرهنگی در آزمون تفسیر قرآن کریم

بیرجند(پانا)- 2 هزار و 500 فرهنگی زن و مرد استان در آزمون مسابقات تفسیر قرآن فرهنگیان خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
شرکت2هزارو 500 فرهنگی در آزمون تفسیر قرآن کریم

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی گفت: 2 هزار و 500 فرهنگی زن و مرد استان در آزمون مسابقات تفسیر قرآن فرهنگیان خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شرکت کردند.

محمد علی واقعی در بازدید از حوزه ی برگزاری آزمون تفسیر قرآن فرهنگیان استان؛ اظهار کرد: این آزمون برای دهمین سال متوالی به صورت هماهنگ و همزمان در شهرستان ها و مناطق استان در دهه مبارک فجر برگزار می شود.

اوبا بیان این مطلب که محتوای تفسیر جزء 7 قرآن کریم منبع آزمون تفسیر قرآن فرهنگیان امسال است؛ تصریح کرد: این آزمون با هدف انس بیشتر فرهنگیان با مفاهیم قرآن کریم، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، تشویق فرهنگیان به فراگیری آموزه های مذهبی، به کاربستن این آموزه ها در زندگی فردی و اجتماعی، انتقال آن به دانش آموزان و نیز غنی سازی اوقات فراغت فرهنگیان برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به نقش تربیتی قرآن و معارف اسلامی در فرایند تعلیم و تربیت، ابراز داشت: قرآن کریم کتاب هدایت است و برای تربیت انسان نازل شده است. از این‏رو، زبان قرآن، زبان آموزش و پرورش و زبان هدایت است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به شیوه‏ های متفاوت قرآن در هدایت انسان به کمال روحی و معنوی،اضافه کرد: قرآن رابطه عمیقی با دو حوزه تعلیم و تربیت دارد، به گونه‏ ای که به جرأت می‏توان ادعا کرد که زبان قرآن، زبان آموختن، یاد گرفتن و پرورش انسان‏ها است.

واقعی؛ گسترش نهضت قرآن آموزی را مهم ترین رسالت فرهنگیان خراسان جنوبی دانست و یاد آور شد: انتظارمی رود فرهنگیان شرکت کننده در مسابقات قرآنی خود عامل به بسط و گسترش نهضت قرآن آموزی در حوزه تعلیم و تربیت باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار