آیین احداث مدرسه خیری به همت خیر نیک اندیش فرشته کریمی ، در منطقه8

تهران (پانا) - آیین احداث مدرسه خیری امام حسن مجتبی (ع) به همت خیر نیک اندیش، فرشته کریمی در منطقه 8 آموزش و پرورش باحضور عبدالرضا فولادوند و جمعی از خیرین مدرسه ساز و مسئولین محلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین احداث مدرسه خیری به همت خیر نیک اندیش فرشته کریمی ، در منطقه8

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران، آیین احداث مدرسه خیری امام حسن مجتبی (ع) به همت خیر نیک اندیش، فرشته کریمی در منطقه 8 آموزش و پرورش باحضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، بنی آدم رئیس مجمع خیرین شهر تهران، مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه8، مظفری شهردار ناحیه 3 منطقه 8 زاهدی نماینده خیرین مدرسه ساز منطقه 8، اعضای شورای معاونین منطقه و جمعی از خیرین مدرسه ساز و مسئولین محلی برگزار شد.

فرشته کریمی، خیر مدرسه سازی است که ساخت مدرسه امام حسن مجتبی (ع) در منطقه ۸ را برعهده گرفته است و هدف از این اقدام مهم را شادی روح مادر گرامیشان و آرامش خود و خانواده اش اعلام کرد.

فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تبریک ایام الله دهه فجر در این مراسم بیان داشت: امروز می خواهم از تلاش و کوشش خیرین منطقه 8 به ویژه برادران معتمدیان (خیرین مدرسه مولود اسلامیه) و همچنین مدیریت محترم منطقه 8 که با تلاش و کوشش خود به نوعی بیشترین فعالیت را در راستای جذب خیرین شهر تهران داشته اند تشکر نمایم .

وی افزود: خیرین در راستای مرتفع کردن مشکلات آموزش و پرورش خصوصا مناطق محروم گام های موثری برداشته اند. البته در شهر تهران متاسفانه غفلت شده است. علی رغم اینکه فضاهای آموزشی شهر تهران قدمت بیشتری دارند اما کمتر به نوسازی آن پرداخته شده است.
فولادوند گفت: در ایام گذشته بیش از 50درصد از فضای آموزشی توسط خیرین ساخته شده است و این بزرگترین سعادت است. داشتن پول به تنهایی کافی نیست و بایدبرای این امر دلی بزرگ داشت.

وی از اختصاص رقم هزارمیلیاردی برای نوسازی مدارس تهران خبر داد و گفت: همچنین با کمک کمیسیون ماده ۵؛ چندین فضا آماده فروش؛ تغییر کاربری و تبدیل به احسن شدن در تهران می باشند. حدود هزار میلیارد تومان از فروش املاک مازاد به امید خدا به نوسازی مدارس شهر تهران تخصیص می یابد و ۱۲۰ مدرسه تخریبی در سال 99 در سطح تهران بازسازی خواهند شد. این کار بسیار بزرگی است که از سال ۸۶ تا کنون تخریب و بازسازی به این گستردگی در آموزش و پرورش نداشته ایم.
فولادوند افزود:‌ نسبت به سال گذشته جذب خیرین حدود ۷۰ درصد رشد داشته است و این در شرایط فعلی اقتصادی جامعه مهم است و این مهم به همت مجمع خیرین و نمایندگی های مناطق بدست آمده است.
همچنین مینو زمان، مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه 8 گفت: مدرسه امام حسن مجتبی(ع با حضور خیرین قرار است که مجدد ساخته شود. در این مدت زمانی که در سمت مدیر منطقه۸ حضور دارم کارهای خوبی به همت خیرین انجام شده است و حضور خیرین موجب حرکت بزرگی در این مدرسه شد.
وی افزود: با رای زنی ها و همراهی خیرین مدرسه ساز شش پروژه خیری در منطقه ۸شروع به کار کرده و این بسیار ارزشمند است. مدیر منطقه۸ با تقدیر از فرشته کریمی ، خیر مدرسه ساز مدرسه امام حسن مجتبی (ع)، گفت:خوشحالم که یک بانو عزم خیری دارد و این الگوی ارزشمندی است و امیدوارم روح درگذشته شان مرهون الطاف الهی قرار گیرد.
وی افزود: ازنگاه خیرین منطقه8 مدرسه ساختن کاری ندارد اما بعد از ساختن مدرسه چه اتفاقی بیافتد مهم است و این نگاه بسیار ارزشمند است و خوشحالیم دغدغه خیرین به این سمت رفته است.
وی افزود:‌ پروژه مولود با مساحت 580متر و چهار طبقه و در شش کلاس اول آذرماه آماده می شود و پروژه پیام انقلاب با 1000متر مربع و پروژه میثم با 580متر در تابستان افتتاح می شود. همچنین مدرسه عترت که به نام امام حسن مجتبی(ع) است و کار اشتراکی خیرین است و مدرسه علی امیری که ساخت آن با نوسازی است و 400مترمربع است در دست احداث است. در نهایت پروژه مدرسه بهار هم امروز کلنگ زده می شود و گشایشی برای نوسازی باقی مدارس می گشاید. مدارس منطقه۸ نیازمند بازسازی بیشتری است و در این راه عزم و همت مان جزم شده تا بتوانیم در سازندگی این مدارس به همت خیرین بسازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار