برگزاری نشست سراسری مدیران کانون آینده سازان انقلاب اسلامی استان تهران

شهر ری (پانا) - نشست سراسری مدیران کانون آینده سازان انقلاب اسلامی با حضور ریاست سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران در شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست سراسری مدیران کانون آینده سازان انقلاب اسلامی استان تهران

در این نشست هادی حفیظی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان تهران با مدیران استانی و شهرستانی کانون آینده سازان دیدار کرد و با تاکید بر نقش محوری و مهم دانش آموزان در ترسیم آینده کشور خاطر نشان کرد: نوجوانان بسیجی و انقلابی باید با تمام توان در مدارس از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کرده و خود را برای پذیرش مسئولیت های خطیر در کشور آماده کنند.

او در ادامه افزود :هرگز نقش و جایگاه خود را کوچک نشمارید و علاوه بر اینکه باید درسنگر مدرسه تأثیر گذار باشید، میبایست در سطح منطقه ، استان و حتی معادلات جهانی خود را موثر بدانید.

حفیظی خاطر نشان کرد: هجمه امروز دشمن علیه جوانان و نوجوانان نشان از آن دارد که دشمنان اسلام و انقلاب بر تغییر ارزشها و باورهای نسل جوان امید بسته اند که به حول و قوه الهی با بصیرت، هوشیاری و حضور جوانان ناکامی دشمن در این نبرد را نیز شاهد خواهیم بود.

در ادامه جلسه نیز مدیران شهرستانی کانون کانون آینده سازان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند وسپس حسن حسن زاده مدیر کانون آینده سازان استان تهران با بیان اقدامات کانون و جمع بندی نظرات اعضا به برنامه های پیش روی کانون اشاره کرد.

کانون آینده سازان انقلاب اسلامی با رویکرد دانش آموز و دانشجومحور ضمن جلب مشارکت میدانی و مدیریتی دانش آموزان و ایفای نقش در عرصه های گوناگون، خدمات مشاوره ای و آموزشی به دانش آموزان سال آخر برای انتخاب مسیر درست آینده شغلی و فردی ارائه میدهد.

خبرنگار:علیرضا یزدی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار