برپایی میز خدمت ادارات در نماز جمعه شهرقدس

شهر قدس (پانا) - امام جمعه شهرقدس گفت: به مناسبت چهل‌و‌‌یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی میز خدمت برای ارتباط بی واسطه‌ با مردم برپا شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۱۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برپایی میز خدمت ادارات در نماز جمعه شهرقدس

حجت السلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پاناشهرستانهای استان تهران با اشاره به هدف برپایی میز خدمت ادارات بیان کرد: چهل‌و‌یکمین سالروز انقلاب اسلامی، ایام الله دهه فجر در واقعه دهه خدمت به مردم است، بنای انقلاب ما خدمت رسانی به مردم و انقلاب محرومین و مستضعفین است، بنابراین به مناسبت این روز میز خدمت ادارات در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

وی ادامه داد: چهل‌و‌یک میز خدمت به مناسبت چهل‌و‌یکمین سالروز انقلاب اسلامی با حضور مسئولین و مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان برای ارتباط بیشتر با مردم و شنیدن مشکلات مردم و رسیدگی به آن برپا شده است، زیرا ممکن است مسئولین در طول روز‌ها به راحتی در دسترس مردم نباشند اما به واسطه‌ی این میز خدمت‌ها در مناسبت‌های مختلف مردم دسترسی راحت‌تری به مسئولین داشته باشند.

امام جمعه شهرقدس اظهار کرد: میز خدمت‌ها در مناسبت‌های مختلف به دو شکل میز خدمتت دسته جمعی مسئولین، حضور مسئولین به صورت دسته جمعی در محلات با محوریت مساجد برپا شد و من هر هفته نشست با جوانان برای بیان مشکلات است، امیدوارم این موضوع به دیگر مسئولین تسری پیدا کند و کانال‌های ارتباطی در فضای مجازی و حضور من هر روز در دفتر امام جمعه برای بیان و رفع مشکلات مردم است.

وی با اشاره به نحوه هماهنگی میز خدمت افزود: برای برپایی میز خدمت در ستاد دهه فجر مصوب شده و از مسئولین برای حضور درخواست کردیم، جلسه‌ی آموزشی در این خصوص برگزار نشده چراکه این چندمین میز خدمتی است که برپا شده‌است ‌چراکه به دنبال این هستیم که میز خدمتی بدون تشریفات برای پاسخگویی و پیگیری مشکلات مردم باشد و در صورت اعتراض به موضوعی مردم می‌توانند به دفتر امام جمعه و فرمانداری مراجعه کنند.

حجت الاسلام رضا جوکار گفت: میز خدمت باعث ارتباط قوی بین مردم ومسئولین می‌شود، باعث می‌شود دشمن مایوس شود، روحیه خدمتگزاری را به مردم انتقال می‌دهد، مسئولین هر‌از چندگاهی نیاز به تلنگری دارند که تجار غفلت نشوند و میز خدمت همانطور که اسم آن معلوم است باید برای خدمت به مردم است و نباید فراموش شود.

خبرنگار: حدیث سهیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار