فرماندارقرچک: در دوم اسفندماه نود وهشت با حضور پرشور مردم حماسه دیگری رقم می‌خورد

قرچک (پانا) - فرماندار شهرستان قرچک در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات و مراجعه به آرای مردم برای تعیین سرنوشت کشور است.

کد مطلب: ۱۰۲۱۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندارقرچک: در  دوم اسفندماه نود وهشت  با حضور پرشور مردم حماسه دیگری رقم می‌خورد

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک درسخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت: شرایط خوبی برای توسعه شهرستان با همدلی تمامی مسئولان و همراهی مردم اتفاق افتاده است.

او درادامه بیان کرد: با اجرای پروژه‌های مهم عمرانی، خدماتی و فرهنگی مسیر پیشرفت قرچک هموارتر میشود و در ماه‌های آینده شاهد اقدامات اجرایی پروژه‌های زیرساختی خواهیم بود.

خطیبی افزود: در دهه فجر امسال پنجاه پروژه با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان آماده بهره برداری و کلنگ زنی است و برای ۴۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

خطیبی اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات و مراجعه به آرای مردم برای تعیین سرنوشت کشور بوده که از تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری است.

او افزود: زمینه لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در قرچک فراهم و ۱۳۹ شعبه برای اخذ آرای مردم آماده شده است.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: هرکس بعنوان نماینده مردم برگزیده شود باید از ظرفیت قانونی خود برای رفع مشکلات و پیگیری مطالبات بحق مردم این منطقه استفاده کند.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار