آل هاشم: یکی از برکات انقلاب اسلامی دستاوردهای فرهنگی است

تبریز(پانا) - نماینده ی ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از حافظین قرآن کریم ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر گفت: در ایام گرامیداشت چهل و یکمین فجر انقلاب یکی از برکات انقلاب اسلامی که دستاوردهای فرهنگی انقلاب است را گرامی میداریم.

کد مطلب: ۱۰۲۱۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آل هاشم: یکی از برکات انقلاب اسلامی دستاوردهای فرهنگی است

آل هاشم با بیان تفاوت های فرهنگ قبل و بعد انقلاب عنوان کرد: قبل از انقلاب روززن 25 آذر بود ولی حالا روززن را در ولادت حضرت زهرا گرامی میداریم.
نماینده ی ولی فقیه با اشاره با شاخص های زن نمونه ادامه داد: نحوه ی انتخاب زن نمونه در گذشته چه بود؟ حالا چیست؟ فرزندان این سرزمین در بحث های قرانی اینقدر قوی نبودند. اکنون کودکان پنج ساله حافظ کل قران هستند. امام(ره) قران را نجات داد و به دست متدین ها سپرد.
امام جمعه ی تبریز در ادامه افزود: جوانان عامل به قران میشوند و در قرائت و حفظ نه تنها در شهر و استان بلکه در صحنه های بین المللی امتیاز کسب می کنند.درشبهای قدر با رونق جوانان مساجد پر میشود و این در سایه ی پیدایش انقلاب فرهنگی است. این فرزندان افتخار انقلاب هستند.
حجت الاسلام آل هاشم در پایان خاطر نشان کرد: نمی توانیم بگوییم وظیفه ی اصلی خود را در قبال قران انجام داده ایم برای انجام این وظیفه مهم باید فضای شهر و ادارات و خیابانها و مدارس و کوچه ها قرآنی شود. در این راستا، اولیای دانش آموزان و اهالی قرآن باید دست به دست هم دهند و قرآن را بیاموزند و تفکر و تدبر در قرآن باید مقدمه ای باشد برای حفظ آن.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار