برگزاری مراسم گرامیداشت یادو خاطره شهید سلیمانی دراردبیل

اردبیل (پانا) - مراسم گرامیداشت یادو خاطره شهید سلیمانی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش ، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و مادران شهدای مدافع حرم علی سیفی و هاشم دهقانی نیا در مدرسه متوسطه دخترانه سبلان ناحیه یک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم گرامیداشت یادو خاطره شهید سلیمانی دراردبیل

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ، مراسم گرامیداشت یادو خاطره شهید سلیمانی در مدرسه دخترانه متوسطه سبلان اردبیل با حضور مادران شهدای مدافع حرم علی سیفی و هاشم دهقانی نیا و مسئولین در مدرسه متوسطه دخترانه سبلان ناحیه یک برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با بیان اینکه شما دانش آموزان بهترین الگویی که میتوانید برای خود انتخاب کنید حضرت فاطمه زهرا (س) است، اظهارکرد: حضرت زهرا (س) و حضرت زینب کبری (س) بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان و مادران است و این بانوی بزرگوار همیشه پشتیبان ما در ماموریت هایمان بودند.

سردارجلیل بابازاده خاطر نشان کرد: جان بولتون گفته بود انقلاب ایران نباید چهل‌سالگی خود را جشن بگیرد و نخواهیم گذاشت این اتفاق عملی شود، اما به کوری چشم دشمنانمان بوِزه آمریکا جنایتکار این انقلاب با افتخار چهل سالگی خود را جشن گرفت و امسال نیز با سرلوحه قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب و با لطف خدای متعال شاهد ورود به چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی ایران را جسن خواهیم گرفت.

او به آغاز ایام انتخابات و راهیپمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: ملت ایران همیشه ثابت کردند که پای نظام و انقلاب و ولایت فقیه ایستاده اند و ان شاء الله به حضور در راهیپایی دشمن شکن ۲۲ بهمن و حضور در پای صندوق‌های انتخابات مشت محکمی بر توطئه‌های ۴۱ ساله دشمنان خواهند زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار