حجه الاسلام پور رادی: یاوران انقلاب باید به استعدادها، انرژیها و تواناییهای خود ایمان داشته باشند

تبریز(پانا) - مشاور مدیر کل آمورش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: یاوران انقلاب باید به استعدادها، انرژیها و تواناییهای خودشان ایمان داشته و با همدلی، همفکری و همکاری بصورت تیمی کارها خود را پیش ببرند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
حجه الاسلام پور رادی: یاوران انقلاب باید به استعدادها، انرژیها و تواناییهای خود ایمان داشته باشند

حجه الاسلام پور رادی در همایش یاوران انقلاب در جمع دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی سراب، ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، گفت : شما با عشق، علاقه و با حضور فیزیکی شاد و با نشاط خود برنامه خوب و با شوری اجرا کردید.
وی با اشاره به اینکه از این شور و حال دانش آموزان باید به وجد آمد، افزود: اکنون در سایه نظام جمهوری اسلامی، شما دانش آموزان عزت نفس و اعتماد به نفس برای بیان افکار و کارهایتان دارید. اختیار عمل در خانواده و جامعه به دانش آموزان نباید زیاد محدود و نه از حد بیشتر باشد.
وی با اشاره به اینکه اشتراک در کارهای جمعی باعث اعتماد به نفس در شما خواهد شد، افزود: شما یاوران انقلابید و باید به استعدادها، انرژیها و تواناییهای خودتان ایمان داشته باشید و با همدلی، همفکری و همکاری بصورت تیمی کارهایتان را پیش ببرید.
حجه الاسلام پور رادی خاطر نشان کرد: علت وعوامل پیروزی انقلاب سه مورد است؛ یکی وجود رهبری مقتدر و باکفایت می باشد. زیرا که بدون رهبری مقتدر هیچ کشوری به پیروزی و موفقیت دست نمی یابد.
وی رهبری را به مدیرت در مدرسه تشبیه کرد و گفت: بدون مدیر مدرسه، نظم و اقتدار در مدرسه برقرار نخواهد شد.مثل پدر در خانواده که سرپرست خانواده است و احترام متقابل بین والدین در خانواده باید رعایت شود.
مشاور مدیر کل آمورش و پرورش استان، دومین محور پیروزی انقلاب را مردمی بودن انقلاب برشمرد و افزود: همه در پیروزی انقلاب نقش داشتند.هم زنان و هم مردان پا بپای هم از انقلاب حمایت کردند.
وی محور سوم پیروزی انقلاب را الهی بودن انقلاب و خدایی بودن آن نام برد و گفت:قیام مردم ایران تنها به خاطر الله بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار