مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری: مدارس، مروج اهداف انقلاب هستند

شهرری (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: هجمه های دشمنان به سمت دانش آموزان هیچ تاثیری نخواهد داشت، چرا که نسل امروز، انقلابی و پیرو ولایت اند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری: مدارس، مروج اهداف انقلاب هستند

بهروز نصیری در مراسم لاله‌های روشن که در دبیرستان شهید غیوری آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد، اظهار داشت: مدارس امروز در راستای توسعه و ترویج اهداف انقلابی گام برداشته و دانش‌آموزان امروز هم تداوم دهنده راه شهدا و همکلاسی‌های خود در دوران دفاع مقدس هستند.

او افزود: عزت، اقتدار و شان بلند مرتبه و والای نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون و مدیون خون شهداست و دانش‌آموزان نسل امروز نباید اجازه دهند که گذشت زمان، ایثار و فداکاری شهدا را به دست فراموشی بسپارند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری خاطر نشان کرد: در بخشی از کتاب‌های درسی در مورد زندگینامه شهدا مباحثی گنجانده شده تا نسل امروز با جانفشانی و ایثارگری شهدای انقلاب و هست سال دفاع مقدس آشنا شوند.

او با اشاره به اینکه دانش‌آموزان امروز انقلابی و نسل سلیمانی هستند، گفت: بی شک دانش‌آموزان تداوم دهنده راه هشدارداده و راه شهیدان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب را با افتخار ادامه خواهند داد.

نصیری یادآور شد: دانش‌آموزان باید پاسداشت خون شهدا را مغتنم شمرده و منش، راه و روش شهدا را تداوم دهند.

او تاکید کرد: تداوم راه شهدا نسل امروز و آینده را به سعادت و کمال معنوی و فردی می‌رساند و بسیاری از مشکلات زندگی آنها را مرتفع می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با بیان اینکه درصد قابل توجهی از معلمان مدارس شهرری جزء خانواده شهدا هستند، گفت: متدین بودن و ولایت‌مداری از ویژگی‌های مهم و مورد توجه قشر فرهنگی و همچنین دانش‌آموزان شهرستان ری به شمار می‌رود.

در پایان مراسم لاله‌های روشن که با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا، مسئولان و مقامات محلی و فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد از خانواده‌های شهیدان زمانی نیا، رحمانی، غیوری، عشاقی و حسینی تجلیل و تقدیر شد.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار