فرماندار شهرستان تفت:

مشارکت گسترده مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای  نظام و افزایش امنیت ملی خواهد شد

تفت(پانا)_ فرماندار شهرستان تفت در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان که با حضور اعضای هیئت بازرسی انتخابات و فرمانده انتظامی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: مشارکت باشکوه مردم در انتخابات در انتخابات از دو منظر مهم است چون مردم هم فرد موردنظر و اصلح خود را انتخاب می‌کنند و هم پشتوانه محکمی برای  نظام و افزایش امنیت ملی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت گسترده مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای  نظام و افزایش امنیت ملی خواهد شد

"علیرضا نوکار" در جلسه ستاد انتخابات شهرستان تفت که با حضور اعضای هیئت بازرسی انتخابات و فرمانده انتظامی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: فرایند انتخابات طبق جدول زمان‌بندی تاکنون در این شهرستان به‌خوبی پیش رفته است و ما شاهد همدلی بسیار خوبی بین هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و همه دستگاه‌های مرتبط با امور انتخابات بوده‌ایم.
فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: تلاش تمام دست‌اندرکاران انتخابات این است که اجرای قانون موردتوجه جدی قرار گیرد و در امانتداری و صیانت از رای مردم نهایت اهتمام لازم صورت گیرد.
نوکار با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: مشارکت باشکوه مردم در انتخابات در انتخابات از دو منظر مهم است چون مردم هم فرد موردنظر و اصلح خود را انتخاب می‌کنند و هم پشتوانه محکمی برای نظام و افزایش امنیت ملی خواهد شد.
وی ادامه داد: همه باید جهت افزایش شورونشاط انتخاباتی در سطح شهرستان از طریق برنامه‎ریزی و اجرای برنامه‎های مختلف تلاش کنیم و در این راستا نشست های متعددی با گروه‌های مختلف برگزار خواهد شد.
"محمدجواد نعمتی" در این جلسه بیان داشت: تعداد شصت‌وهفت شعبه اخذ رأی در شهرستان تفت پیش‌بینی‌شده است که از این تعداد پانزده شعبه در شهر تفت، بیست‌وهشت شعبه در بخش مرکزی، سیزده شعبه در بخش نیر، ده شعبه در بخش گاریزات و یک شعبه برای اقلیت زرتشتیان در نظر گرفته‌شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و رئیس ستاد انتخابات شهرستان تفت خاطرنشان کرد: با تصمیم و تفاهمی که بین ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان منعقدشده است، برای نخستین بار در این دوره از انتخابات از دستگاه‌های الکترونیکی احراز هویت و تعرفه شمار در تمامی شعب استفاده خواهد شد.
وی همچنین افزود: استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی احراز هویت به معنی تمام الکترونیکی شدن فرایند رأی‌گیری نیست بلکه تنها اصالت رأی‌دهندگان، صدور شناسه رأی و سازوکار پیش‌گیری از برخی تخلفات رأی‌دهندگان که در قانون پیش‌بینی‌شده است همانند رأی تکراری یا سو استفاده از اسناد هویتی دیگران خواهد بود و نوشتن رأی همچنان با شیوه قدیمی و صدور تعرفه انجام خواهد گرفت.
"علی احمدیان" بخشدار مرکزی و رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان تفت در این جلسه خاطرنشان کرد: از ابتدای فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تحرکات انتخاباتی در شهرستان رصد و در صورت لزوم گزارش تخلفات انتخاباتی به دستگاه‌های ذی‌ربط به‌منظور رسیدگی ارسال‌شده است.
"سید روح‌الله میرخلیلی" بخشدار نیر نیز در این جلسه از اتخاذ تدابیر لازم به‌منظور برگزاری باشکوه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این بخش خبر داد و اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات سیزده شعبه اخذ رأی در این بخش پیش‌بینی که چهار شعبه ثابت و نه شعبه به‌صورت سیار اخذ رأی فعال خواهند بود و مراحل انتخاب کاربران شعب نیز در مراحل پایانی خود قرار دارد.
"احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات در این جلسه از نهایی شدن انتخاب کاربران شعب در این بخش خبر داد و بیان نمود: سه شعبه ثابت و هفت شعبه سیار کار رأی‌گیری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تفت و میبد را انجام خواهند داد.
در ادامه این جلسه پیرامون نحوه فعالیت کمیته‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی و آموزش و فناوری اطلاعات بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم به‌منظور نحوه برگزاری دوره‌های آموزشی کاربران شعب اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار