معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش پاکدشت:هر مدرسه یک قطب مهارت شود

پاکدشت ( پانا )- با حضورمعاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت نشست قطب چهار شهرستان با محوریت طرح تدبیر و برنامه درس ملی در مدرسه شهدای صمدیان برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش پاکدشت:هر مدرسه یک قطب مهارت شود

علیرضا ایجی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در نشست قطب چهارتوضیحات مبسوطی در خصوص برنامه تدبیر، طرح کارآمد، طرح ویژه، توسعه مدارس دوره ای، توانمند سازی آموزگاران، طرح تدبیر و فوق برنامه ارائه و بر برگزاری دوره ی آموزشی پنجاه و شش ساعته ویژه آموزگاران غیر تخصصی تاکید ویژه نمود.

او در ادامه به تبیین رهنامه پیش دبستانی با شش برنامه توانمد سازی مربیان، تحلیل محتوای پیش دبستانی، هویت کودکان ایران اسلامی، توسعه کمی جذب نوآموزان و سنجش کیفیت مراکز پیش دبستانی پرداخت و اظهار کرد: ضمن ارج گذاری بر زحمات متعهدانه پرسنل ابتدایی مناطق، گسترش فضای رفاقت ها و تبدیل مجاورت ها به صمیمت ها راهکاری موثر در هموار نمودن مسیر تربیت است و بر ترویج گفتمان های غیر رسمی باید بیش از پیش ارزش و بها داد.

در این نشست که محمد سیلسپور رئیس آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت حضور داشت هدف از برگزاری این طرح ها را تقویت بنیه علمی و روزآمدی اعضا جلسات و طبق برنامه معاونت ابتدایی دانست و خاطر نشان کرد: تربیت نه شنیدنی است و نه گفتنی بلکه تربیت دیدنی است و در این راه افراد صاحب نفس که واجد اخلاق الهی و ادب الهی هستند بر دیگران پیشی می گیرند. مادامی که تربیت، خود اتفاق نیفتد، تربیت دیگران مسیر نمی شود.

سلسپور بیان کرد: برنامه تدبیر به عنوان تنها برنامه ارتقاء کیفیت مدیریت آموزشگاهی و چارچوب تنظیم تفاهم نامه‌های دوره ابتدایی در سطح استان، مناطق و مدارس می باشد و هیچگونه تغییری در این سیاست اعمال نشده است.

او در ادامه تصریح کرد: معاونین آموزش ابتدایی مناطق همانند گذشته، این برنامه را با جدیت و دقت تمام اجرا نموده و برای تقویت آن متناسب با سیاست‌های ابلاغی برنامه ریزی نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار