کارشناس فنی حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش پاکدشت:

هدف از مسابقات علمی کاربردی بروز خلاقیت های علمی و عملی هنرجویان است

 پاکدشت ( پانا )- کارشناس فنی حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از اعزام دو هنرجوی هنرستان کشاورزی شهرستان پاکدشت به مرحله کشوری مسابقات علمی کاربردی کاردانش به میزبانی هرمزگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف از مسابقات علمی کاربردی  بروز خلاقیت های علمی و عملی هنرجویان است

رقیه قاسمی کارشناس کاردانش و فنی حرفه ای آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از اعزام محمد جواد جمالی هنرجوی هنرستان کشاورزی شهید باهنر و هانیه نجفی هنرجوی هنرستان شهدای شریف آباد شهرستان پاکدشت به هفدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی کشوری که به میزبانی استان هرمزگان برگزار می شود خبر داد و اظهار کرد: هفدهمین مسابقات علمی کاربردی هنرستان های کاردانش سراسر کشور با برگزاری آزمون تئوری در حال برگزاری است و موجب افتخار است که هنرجویان شهرستان پاکدشت نیز در مرحله نهایی کشوری مسابقات پذیرفته شده اند.

او در ادامه افزود: در هفدهمین مسابقات علمی کاربردی هنرستان های کاردانش کشور، هنرجویان سراسر کشور در ۳۴ عنوان رشته باهم به رقابت می پردازند که شش نفر برتر در این رشته ها به مرحله پایانی راه پیدا می کنند. هفدهمین دوره مسابقات علمی،کاربردی شاخه کاردانش در سطوح منطقه ای، استانی و کشوری و در دو بخش تئوری و عملی اجرا می شود که شرط ورود به مرحله عملی نیز اخذ بالاترین نمره توسط شرکت کنندگان در بخش تئوری می‌باشد.

قاسمی اذعان کرد: در این دوره از مسابقات هنرجویان استان در مرحله منطقه ای در بیست و چهار رشته و با آمار بالغ بر یک هزار و شش صد نفر به رقابت پرداختند. در هر رشته در کل کشور شش نفر که حداقل پنجاه درصد نمره و بالاترین نمره را اخذ کرده باشند به مرحله عملی کشوری راه پیدا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار