طرح پرواربندی ۱۰۰ راسی گوساله در الشتر افتتاح شد

خرم آباد (پانا)- طرح پرواربندی ۱۰۰ راسی گوساله از محل پروژه های اشتغال پایدار روستایی روز دوشنبه در روستای سیاهپوش الشتر به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۰۲۰۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح پرواربندی ۱۰۰ راسی گوساله در الشتر افتتاح شد

به گزارش پانا، مجموع سرمایه گذاری این طرح تعاونی ۱.۵ میلیارد تومان است که ۵۴۰ میلیون تومان از این مبلغ تسهیلات ارزان قیمت مشاغل روستایی و عشایری است.

سعید عباسی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال وزارت کشور پس از بازدید مجتمع پرورش ماهی دوآب سلسله، این طرح تولیدی را افتتاح کرد.

امسال ۹۴ طرح تعاونی در زمینه های مختلف با ۱۱۷ فرصت شغلی و یک هزار و ۱۷۷ نفر عضو در لرستان تشکیل شده و در این مدت ۲۳ هزار نفر ساعت دوره های آموزشی مهارتی برای تعاونگران استان برگزار شده است.

این تعداد تعاونی، سرمایه بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دارند و بیشترین آنها در خرم آباد، بروجرد و الیگودرز با محوریت حوزه های کشاورزی و صنعت ثبت شده است.

تعاونی‎های فعال لرستان ۲ هزار و ۸۳۶ واحد و از این تعداد ۴۷۸ تعاونی مربوط به بانوان است، حدود ۲۸ هزار نفر در تعاونی های لرستان مشغول به کار هستند و مشخصات ۱۲۵ هزار کارگر بیمه شده استان ثبت شده است.

در مجموع دهه فجر امسال ۷۵۰ طرح با ۷۶۰ میلیارد تومان در لرستان بهره برداری می شود و عملیات اجرایی ۸۹ طرح با ۲۸۴ میلیارد تومان آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار