در گفت‌وگو با پانا

اسماعیل حلالی: شرایط پرسپولیس و استقلال نوید می‌دهد که دربی 92 جذاب باشد؛ این بازی برنده دارد

غیبت شیخ دیاباته در دربی به پرسپولیس کمک خواهد کرد

تهران (پانا) – سرمربی تیم امید پرسپولیس معتقد است روند رو به رشد پرسپولیس و استقلال و بردهای متوالی که این تیم‌ها بدست آورده‌اند باعث خواهد شد تا دربی شماره 92 جذاب شود.

کد مطلب: ۱۰۲۰۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اسماعیل حلالی: شرایط پرسپولیس و استقلال نوید می‌دهد که دربی 92 جذاب باشد؛ این بازی برنده دارد

اکرم آقایی دوست/ اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با پانا درباره شماره 92 بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: دربی حساس‌ترین بازی این هفته است و از اهمیت زیادی برخوردار است. هر دو تیم شرایط خیلی خوبی دارند؛ استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به دو پیروزی رسیده است و پرسپولیس هم در لیگ به هفتمین برد متوالی خود رسیده و صدرنشین است. به نظرم شرایط پرسپولیس و استقلال نوید می‌دهد که دربی 92 جذاب باشد و به طور حتم برنده هم خواهد داشت. در بازی روز پنج‌شنبه تیمی موفق خواهد شد به 3 امتیاز برسد که بتواند با تمرکز بالایی در میدان مسابقه بازی کند و آرامش داشته باشد.

وی در مورد عملکرد یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس گفت: یحیی گزینه خیلی خوبی برای پرسپولیس است و عملکرد خوب او در 2 بازی نخست، این موضوع را اثبات کرده است. او شناخت خوبی از پرسپولیس دارد و می‌داند کجا آمده است. شرایط کادرفنی و مربی‌گری تیم پرسپولیس با گل‌محمدی بهتر خواهد شد اما مسائل مالی هنوز پا برجا است و باید فکری به حال آن کرد. متأسفانه بازیکنان پرسپولیس با وجود اینکه به نیم‌فصل دوم رسیدیم اما هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند و همین موضوع باعث شده که بی‌انگیزه شوند. البته مدیرعامل باشگاه تلاش زیادی می‌کند اما این یک واقعیت است که بازیکنان نیاز به انگیزه مالی دارند و باید بهترین شرایط را برای آنها فراهم کنیم.

سرمربی تیم امید پرسپولیس درباره عملکرد علی علیپور گفت: این درست است که علیپور موقعیت‌های زیادی را در دیدار با صنعت نفت آبادان خراب کرد اما دلیل نمی‌شود مهاجم بدی باشد. اگر نیم فصل نخست را به یاد بیاورید و عملکرد این بازیکن را با گذشته مقایسه کنید متوجه روند رو به رشد او خواهیم شد. علاوه بر آن، پرسپولیس صاحب دو مهاجم جدید شده است که انگیزه علیپور را بیشتر خواهد کرد، تشویق یا تنبیه بازیکن بر اساس یک بازی اشتباه است.

هافبک سابق پرپسولیس در واکنش به غیبت شجاع خلیل‌زاده در دربی گفت: شجاع بازیکن فنی و قابل قبولی است اما حساسیت‌ روی او بالا رفته است و این اصلاً خوب نیست. متأسفانه در بازی با صنعت نفت هم به خاطر کارت زردی که گرفت دربی را از دست داد. او دفاع خوبی دارد اما باز هم جای نگرانی نیست چرا که کنعانی‌زادگان می‌تواند جای خالی او را پر کند. البته استقلال هم شیخ دیاباته را به خاطر مصدومیت در روز دربی در اختیار ندارد و این موضوع می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

حلالی در مورد حضور سید جلال حسینی در خط دفاعی پرسولیس است گفت: در بازی‌هایی که حسینی حضور نداشت، شرایط برای خط دفاعی تیم به مراتب سخت تر بود. او یک بازیکن خوب و رهبر مطمئن است. فعلا در شرایط خوبی است و می‌تواند برای تیم مفید باشد. هرچه تجربه این بازیکن بالاتر می‌رود، عملکردش هم بهتر می‌شود.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی اظهار کرد: فکر می‌کنم دربی کم گل باشد اما هر دو تیم قدرتمند ظاهر شوند با این حال فکر می‌کنم پرسپولیس در این بازی کار سختی دارد، آنها می‌توانند با اختلاف یک گل استقلال را شکست دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار