مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان:

باید مصوبه ای تهیه شود تا از مصوبات اجتماعی برای اندیکا هزینه کنیم

اهواز (پانا) -مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به مشکلات شهرستالن اندیکا در حوزه آموزش و پرورش گفت:باید مصوبه ای تهیه شود تا از مصوبات اجتماعی برای اندیکا هزینه کنیم.

کد مطلب: ۱۰۲۰۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
باید مصوبه ای تهیه شود تا از مصوبات اجتماعی برای اندیکا هزینه کنیم

محمدصادق کریمی کیا شامگاه یکشنبه در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: در خصوص اندیکا یک نگرانی را به صورت وزارتخانه ای داریم و باید ورود جدی به به این مسئله داشته باشیم.
او با اشاره به محرومیت شهرستان اندیکا در زمینه های فرهنگی و اجتماعی، افزود: با توجه به شرایطی که اندیکا به لحاظ فرهنگی و اجتماعی دارد در مضیقه است.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان تصریح کرد: زیبنده نیست در برخی جاها از نظر محیطی در فشار و کمبود باشیم و به این موضوع رسیدگی و مشکل رفع نشود.
کریمی کیا افزود: زیبنده نیست که در برخی جاها از نظر محیطی در فشار باشیم و به مشکل رسیدگی نشود.
او ادامه داد: با بیان این که به مشکلات تعلیم و تربیت شهرستان اندیکا رسیدگی می شود ، ادامه داد: این شهرستان در حوزه محرومیت زدایی توسط وزارت کشور به عنوان پایلوت انتخاب شده است.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان بیان کرد: در حوزه آموزش و پرورش باید نسخه ای توسط نوسازی تهیه شود تا ما هم کمک کنیم.
کریمی کیا افزود: به دلیل پراکندگی جمعیت، در حوزه تامین زیرساخت ها کار سخت است ، اما در حوزه اعتبارات در بحث اجتماعی کمک می کنیم.
او گفت: باید مصوبه ای تهیه شود تا از مصوبات اجتماعی برای اندیکا هزینه کنیم.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان اضافه کرد: بخشی از تعمیرات و تامین وسایل ورزشی از نیازهای مدارس اندیکا است که از محل اعتبارات ورزشی تامین می شود.
کریمی کیا عنوان کرد: در بحث توسعه اندیکا کارهای فوق العاده ای انجام شده و برنامه هایی مثل روز اندیکا تا هفته فرهنگی و هنری اندیکا در نظر گرفته شده تا از میزان محرومیت این شهرستان کاسته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار