برگزاری مسابقات کتابخوانی در شهرری

شهرری (پانا) - به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایرانٰٰ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری از برگزاری مسابقات کتابخوانی در منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات کتابخوانی در شهرری

رحمت لله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری در گفت گو با خبرگار پانا شهرستان های استان تهران گفت: خواندن کتاب با هیچ چیزقابل مقایسه نیست و هیچ فناوری دیجیتالی توانای رقابت با کتاب‌ خواندن را ندارد و هنگامی که ما میزان مطالعه خود را افزایش می‌دهیم، با دیدگاه افراد مختلفی آشنا می‌شویم و همین آشنایی با دیدگاه های مختلف باعث تقویت تفکر در ما می‌شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه کتاب و کتابخوانی می تواند قدرت تجزیه و تحلیل اطلاعاتی که از منابع مختلف به ما میرسد را بدهد افزود: مطالعه فرد را وادار می‌کند که اطلاعات دریافتی را طوری تجزیه و تحلیل کند که حقایق را بشناسد و با توجه به بیانیه دوم گام انقلاب اسلامی در برابر دشمنان اسلام و مستکبران ایستادگی کند.

قاسمی پور عنوان کرد:امروزه اکثر ما جایگزینی نامناسب برای کتاب و کتابخوانی پیدا کرده و شبکه های اجتماعی را جایگزین آن کرده ایم دانشی که کتاب به انسان هدیه می دهد باعث افزایش علم و دانایی فرد شده و این علم با افزایش آگاهی فرد نسبت به جهان و به زندگی او کمک زیادی خواهد کرد.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار