پیشرفت آینده ایران در دست دانش آموزان است

خرم آباد (پانا)- امام جمعه الشتر، گفت: پیشرفت و توسعه آینده کشور در دست دانش آموزان است و باید با بصیرت و شجاعت خود این انقلاب را جهانی کنند.

کد مطلب: ۱۰۱۹۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت آینده ایران در دست دانش آموزان است

حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی روز شنبه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شاهد شهرستان عنوان کرد: اگر ایران اسلامی تحریم شد، از طرف دیگر به خودباوری و خودکفایی رسید و اگر استکبار سرباز راستین ولایت را شهید کرد نظام سلطه برچیده شد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی متعلق به شما جوانان است، بیان کرد: همان گونه که تاکنون با دلهایتان راه شهدا را ادامه داده اید باید این راه تداوم یابد و انقلابی که به دست شما جوانان سپرده شده را با بصیرت و شجاعت خود به انقلاب جهانی امام عصر(عج) متصل نمایید.

رییس آموزش و پرورش سلسله نیز گفت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس نقش موثری در آشنایی نسل جوان جامعه با حال و هوای روزهای پیروزی انقلاب اسلامی دارد.

حسین فرهادی به ارائه گزارش عملکردی از فعالیت های صورت گرفته در اداره آموزش و پرورش شهرستان پرداخت و افزود: در سال ۹۷ در آزمون کنکور سراسری، ۲۲ نفر از دانش آموزان شهرستان در رشته پزشکی قبول شدند که نشان از پرتلاش بودن این قشر و خدمات ارزشمند معلمان دارد.

وی تصریح کرد: گرامیداشت دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای مرور دستاوردها و آشنایی اقشار مختلف مردم بخصوص نسل جوان با جایگاه جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف نظامی و علمی در جهان است.

در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب شهرستان، امام جمعه الشتر، فرماندار، رئیس دادگستری، معاونین فرماندار، اعضای شورای اداری و جمعی از فرهنگیان و معلمان حضور داشتند.

بیش از ۱۴ هزار دانش آموز در شهرستان سلسله به تحصیل علم و دانش مشغول هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار