پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پیامی آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفته و از همه فرهنگیان و دانش آموزان خواست تا در برنامه های گرامیداشت این ایام خجسته، مشارکت فعالانه داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۱۹۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع خورشید آزادی و آزادگی در ایران اسلامی پس از ۲۵۰۰ سال نظام شاهنشاهی و تاریکی است. رهاورد این طلوع مبارک، استقرار نظام الهی _ انسانی با رهبری و هدایت معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) در بهمن ۵۷ بود. نظامی که آرمان و اهداف آن محدود به مرزهای جغرافیایی و سیاسی نبوده و نیست، بلکه آمال و ملجا همه مستضعفان و آزادگان سراسر گیتی است.
جمهوری اسلامی پس از گذشت چهار دهه عمر با برکت خود به درختی تنومند تبدیل شده که نه تنها در مقابل گردبادها و دسایس دشمنان این آب و خاک سرخم نمی کند بلکه خود به صحنه آرا و مهره گردان استراتژیک منطقه و جهان اسلام تبدیل شده است. بی شک این دستاورد نیکو و ارزشمند مرهون هدایت عالمانه رهبر معظم انقلاب، ایثار و جانفشانی شهدای گرانقدر و حضور هوشمندانه مردم عزیز در صحنه های مختلف بوده است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر، به ویژه سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرا رسیدن چهلمین و یکمین بهار انقلاب اسلامی را گرامی می دارم و از همه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز بوشهری دعوت می کنم تا با شرکت در آیین های گرامیداشت این دهه ی مبارک و همچنین شرکت در راهپیمایی مهم ۲۲ بهمن، با آرمان های والای انقلاب اسلامی بیعت مجدد نموده تا گام دوم جمهوری اسلامی با شکوه بیشتری استمرار داشته باشد.

علیمراد کرمی مدیر کل آموزش وپرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار