همزمان با سراسر کشور؛

زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس بهاباد طنین انداز شد

بهاباد ( پانا ) زنگ گلبانگ انقلاب همزمان با نخستین روز از دهه فجر به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی روز شنبه همزمان با سراسر کشور در مدارس بهاباد و به صورت نمادین در هنرستان کشاورزی قدس بهاباد طنین انداز شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس بهاباد طنین انداز شد

آیین نمادین زنگ گلبانگ انقلاب با حضور فرماندار ، امام جمعه ، مدیر آموزش وپرورش و جمعی از مسئولان محلی در هنرستان کشاورزی قدس بهاباد برگزار شد.
فرماندار بهاباد در این آیین گفت: انقلاب اسلامی با اتکای به قدرت لایزال الهی، وحدت و همدلی ملت و وجود رهبری شجاع و آگاه در مقابل رژیم طاغوت شکل گرفت و به پیروزی رسید.
محمد مهدی خانی زاده بهابادی تصریح کرد : امام خمینی(ره) از همان اوایل بر روی موضوع ما می توانیم تاکید داشتند و با تکیه بر روی این شعار اساسی، حس اعتماد به نفس و خودباوری در میان مردم به عنوان یک دستاورد بزرگ انقلاب بارور شد.
وی با بیان اینکه همین اعتماد به نفس و خود باوری ملت ایران منجر به پیشرفت کشور در زمینه های اقتصادی، سیاسی، پزشکی، هسته ای شد، افزود: امروز همه وظیفه داریم این دستاورد بزرگ انقلاب را حفظ و در میان نسل جوان جامعه نهادینه کنیم.
خانی زاده تاکید کرد: اگر این اعتماد به نفس و خودباوری در میان دانش آموزان و نسل آینده ساز جامعه نهادینه شود کشور همچنان در اوج عزت و اقتدار باقی خواهد ماند و روز بروز بر پیشرفت های آن افزوده می شود.
فرمانداربهاباد با بیان اینکه با تمام مشکلات اهداف انقلاب را دنبال می کنیم، افزود: مردم ایران امروز با سربلندی، عزت و سرافرازی در بهار دلپذیر چهلمین سالگرد انقلاب پیروزی را جشن می گیرند.
وی اظهارداشت : زنگ انقلاب اسلامی زنگ بیداری، مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی در مقابل مستکبران جهان است. این روز پر افتخار که آغاز دهه فجر است، یادآور جانفشانی های ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره) و بدو تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکاانی امام جمعه بهاباد هم در این آئین با تبریک چهل ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز جشنهای دهه فجر بر حضور پر شکوه مردم ودانش آموزان در برنامه های دهه فجر تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار