رئیس سازمان دانش آموزی همدان خاطرنشان کرد:

استقبال همیشگی مدیرکل آموزش و پرورش استان از طرح ها و ایده های دانش آموزان

رئیس سازمان دانش آموزی با بیان این که در نهمین دوره انتخابات مجلس و شورای دانش آموزی در خدمت دانش آموزان توانمند، مستعد و باهوش مناطق 19 گانه همدان بودیم، برگزاری انتخابات مجلس و شورای دانش آموزی را یکی از مترقی ترین امور انجام شده در کشور دانست.

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
استقبال همیشگی مدیرکل آموزش و پرورش استان از طرح ها و ایده های دانش آموزان

رضا میرزایی با بیان این که در مجلس و شورای دانش آموزی، دانش آموزان تفکرات، انتقادات و پیشنهادات خود و دوستانشان را از کف مدرسه به گوش بالاترین مقامات کشور می رسانند، گفت: در دوسال گذشته نمایندگان شورا و مجلس دانش آموزی با ارائه انتقادات خود در خصوص کتب درسی منجر به تغییر و اصلاح برخی از کتاب ها شدند.
میرزایی ادامه داد: مطرح کردن مسائل و مشکلاتی همچون گرمایش مدارس مناطق کمتر بخوردار و کمبود وسایل آزمایشگاهی در برخی از مدارس از دیگر دغدغه های مجلس و شورای دانش آموزی دوره قبل بود که خوشبختانه با تلاش و پیگیری مستمر نمایندگان تا حدودی مرتفع شد.
او با اشاره به برگزاری انتخابات سالم در استان همدان، یکی از مهم ترین وظایف آموزش و پرورش در بحث شورا و مجلس دانش آموزی را دعوت به کارهای جمعی و گروهی عنوان کرد و گفت: دانش آموزان باید در کنار رقابت سالم، با دوستان خود رفاقت داشته باشند و رقابت به معنای دشمنی، مبارزه و کینه نیست.
رئیس سازمان دانش آموزی استان با اشاره به جلسه هم اندیشی مدیرکل با نمایندگان مجلس و شورای دانش آموزی دوره نهم که چندی پیش در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، تصریح کرد: مدیرکل و معاون پرورشی استان همیشه از وجود نمایندگان مجلس و شورا و طرح ها و ایده هایشان استقبال کرده اند.
میرزایی ضمن اعلام نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس و شورای دانش آموزی گفت: دانش آموزان منتخب در انتخابات زمانی می توانند فعالیت های خود را آغاز کنند که اعتبارنامه هایشان از سوی سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران صادر و به رسمیت شناخته شوند.
او در پایان از مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون پرورشی و معاون آموزش ابتدایی استان، رئیس آموزش و پرورش استثنایی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی و رئیس اداره ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش استان، کارشناس مسئول اداره حراست، مدیران سازمان دانش آموزی مناطق ١٩ گانه، کارشناسان سازمان دانش آموزی استان، اعضای خبرگزاری پانا و همچنین مجید سرکانی مدرس کشوری پیشتازان و مشاور رئیس سازمان دانش آموزی استان و عبدالهی، رئیس سازمان دانش آموزی استان کردستان (که وظیفه نظارت بر انتخابات استان همدان را برعهده داشت)، تقدیر و تشکر کرد.
انتخابات دهمین دوره مجلس و شواری دانش آموزی روز سه شنبه، هشتم بهمن ماه سال جاری در سازمان دانش آموزی استان برگزار شد که هر کدام از نامزدهای انتخابات در سه دقیقه به معرفی خود و ارائه برنامه ها و هدف هایشان پرداختند و پس از انتخابات نیز آراء در حضور ناظرین و دانش آموزان شمرده و نتایج اعلام شد.

محمدجواد وفایی نیا از ناحیه ١ همدان، زینب امانی از منطقه سامن، هدیه اسکندری از شهرستان تویسرکان و ابوالفضل شاهمرادی از شهرستان نهاوند راه یافتگان به مجلس دانش آموزی دوره دهم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار