بیانیه سازمان دانش آموزی استان همدان درخصوص شرکت حداکثری در انتخابات

همدان (پانا) - رضا میرزایی رییس سازمان دانش آموزی استان همدان بیانه ای در خصوص شرکت حداکثری دانش آموزان و فرهنگیان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا سال 1400 صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد

بخشی از متن بیانیه به شرح زیر است:

«یک بار دیگر آزمونی بزرگ در پیش روی ملت ایران است؛ میدانی مهم که حضور حداکثری مردم در آن، می تواند حماسه ای پربرکت را رقم زده، پیشرفت کشور را شتاب بخشیده و دشمنان را مأیوس کند. امروز، قدردانی از نعمت بزرگ جمهوری اسلامی و مراقبت از عزت و آبروی ملی در مشارکت بالای مردم ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تجلی می یابد.

همت و حضور مقتدرانه ملت ایران است که بار دیگر گره‌گشایی کرده و 28 خرداد 1400 را در منظومه انقلاب اسلامی چونان ستاره ای روشن به یادگار خواهد گذارد.

فرهنگیان، مربیان پیشتاز، دانش آموزان تشکل پیشتازان گام دوم انقلاب اسلامی، اعضای مجلس دانش آموزی و اعضای خبرگزاری پانا همگام و همراه با آحاد مردم، ضمن یادآوری درس‌های مکتب امام خمینی (ره) و با تأسی به جانشین شایسته ایشان، حضرت آیت الله خامنه ای، روز بیست و هشتم خرداد ماه امسال را روز امتحان الهی دانسته و با بصیرت و هوشیاری در مسیر تحقق این حماسه سیاسی، یعنی حضور حداکثری همه اقشار ملت در انتخابات گام برخواهند داشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار