مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد :

پرداخت بیش از 2.160میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

۶۱۳ زوج نیازمند با مساعدت کمیته امداد استان زنجان راهی خانه بخت شدند

زنجان (پانا) - بیش از 2 میلیارد و 160میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج به 613 نوعروس و مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در 9 ماهه امسال پرداخت‌شده و پرونده پشت نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه در استان زنجان وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت بیش از 2.160میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به خدمات ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب کمک‌هزینه ازدواج در 9 ‌ماهه امسال، گفت: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند تحت حمایت از سرفصل‌های مهم خدمتی این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی است.
وی با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان در قالب کمک‌هزینه تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان مشمول دریافت این خدمت انجام می‌شود، افزود: 613 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات این نهاد در این بخش در 9 ماهه امسال بهره مند شده اند.
صفری با اشاره به اینکه بیش از دو میلیارد و 160میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه تهیه جهیزیه برای نوعروسان و هدیه ازدواج برای نو دامادهای تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در 9 ماهه امسال پرداخت‌شده است، ادامه داد: با اقدامات انجام شده در این بخش در حال حاضر پرونده ای تحت حمایت پشت نوبت دریافت کمک هزینه تهیه جهیزیه در استان زنجان وجود ندارد.
وی بابیان اینکه مشارکت خیران در این بخش توان پاسخگویی این نهاد را افزایش می دهد، افزود: با مشارکت مناسب خیران زنجانی بیش از یک میلیارد تومان از مجموع مبالغ پرداخت شده بابت کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت در 9 ماهه امسال از محل کمک‌های مردمی تأمین شده است.
صفری ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی به‌منظور تحکیم بنیان خانواده و پایداری ازدواج صورت گرفته را از خدمات کمیته امداد در سرفصل آموزش خانواده برای زوج های جوان عنوان کرد و ادامه داد: رویکرد این نهاد از ارائه خدمات مشاوره ای به زوج های جوان تحت حمایت کمک تقویت جایگاه خانواده و تعالی فردی و اجتماعی مددجویان تحت حمایت در قالب آیین همسرداری و فرزند پروری، عقل معاش و تدبیر منزل بوده و موجب می‌شود ازدواج‌های صورت گرفته در بین جامعه هدف کمیته امداد از پایداری بالایی برخوردار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار