پایان کار خانم دکتر قلابی پس از ۱۰ سال در تهران

تهران (پانا) - مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ دو زن را که بدون هیچ سابقه و مدرکی خود را پزشک معرفی کرده و طبابت کرده بودند، دستگیر کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۹۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پایان کار خانم دکتر قلابی پس از ۱۰ سال در تهران

یه گزارش سایت پلیس، حدود دو ماه پیش بود که شکایتی از فعالیت غیرقانونی و اقدامات مجرمانه بک پزشک زن به پلیس آگاهی ارجاع شد و در پی آن ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به مطب این پزشک مراجعه کردند.
با آغاز تحقیقات مأموران که با مجوز قضایی انجام شد، این زن که خود را پزشکی حاذق معرفی کرده بود، شروع به تناقض گویی کرده و همین موضوع شک مأموران را بیشتر کرد و به همین دلیل از وی درخواست مدارک نظام پزشکی و تحصیلی شد، اما این زن ادعا کرد که هیچ کدام از این مدارک را به همراه ندارد.
با دستور مقام قضائی مطب این زن مورد بررسی قرار گرفته و در جریان آن مجوز طبابت زنی ۳۲ ساله به نام ناهید کشف شد که مشخص شد این مدرک جعلی است. در همین راستا نیز این زن دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد و گفت که مدرک را از یکی از دوستانش گرفته و با آن اقدام به تاسیس مطب کرده است. همچنین در تحقیقات بعدی مشخص شد که این زن تنها با اصول بوتاکس آشنا بوده و هیچ تخصص پزشکی ندارد.
با کسب این اطلاعات و با دستور قضایی عملیات برای دستگیری زنی که مدرک جعلی را در اختیار متهم قرار داده بود، آغاز شد که در جریان آن، این زن ۳۸ ساله نیز در مطبش واقع در محدوده میدان شهدا شناسایی و دستگیرشد؛ اما در جریان تحقیقات مشخص شد که او نیز فاقد هرگونه تخصص پزشکی است و حدود ۱۰ سال است که با عنوان پزشک فعالیت کرده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که برای هر دو متهم پرونده ای تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم احتمالی و شاکیان در اختیار ماموران پایگاه ۵ پلیس آگاهی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار