پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران به مناسبت آغاز دهه فجر

ساری (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی در پیامی به مناسبت آغاز دهه فجر و چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد که در دهه پنجم انقلاب اسلامی ایران، سازمان دانش‌آموزی با حضوری داوطلبانه و منسجم، به بهبود وضع موجود، ارتقای اندیشه و توانایی دانش‌آموزان می‌اندیشد و به دست‌یابی به جامعه تمدن‌ساز اهتمام می‌ورزد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران به مناسبت آغاز دهه فجر

متن پیام علی‌اصغر قیصری چنین است:

دهه مبارک فجر، خاستگاه ارزش‌های والای اسلامی و نقطه‌ی عطفی با شکوه در تاریخ ملت ما است که با رویش آن، اسلام تولدی دوباره یافت.

انقلاب اسلامی در سه شعار اساسی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تجلّی یافت و محقق شد ‌تا با حرکت بر بستر دین و اخلاق و با تکیه بر آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی، ‌پیشرفت و عدالت را برای مردم به ارمغان آورد.

نظام تعلیم و تربیت به عنوان دستگاه مولد نیروی انسانی متعهد و مسئول، در مسیر پایداری و اعتلای انقلاب نقشی بسزا و غیرقابل انکار دارد و همواره چه در انجام رسالت تربیت و پرورش و چه مقاومت و ایثار پیشگام بوده‌ است. ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴۶۰۰ شهید فرهنگی گواهی بر این مدعاست.

سازمان دانش‌آموزی با برخورداری از ظرفیت عظیمی همچون دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز، که با انجام فعالیت‌هایی همچون «تربیت نیروی انسانی توانمند و کارآمد» و «آموزش مهارت‌های گروهی و زندگی اجتماعی»، بازوی قدرتمند دستگاه تعلیم و تربیت هستند، تمامی توان خود را در ترویج الگوهای انقلابی، اسلامی و ملی، تقویت روحیه نوع‌دوستی و علاقه به فرهنگ اسلامی-ایرانی در دانش‌آموزان به کار گرفته است.

اینک که انقلاب اسلامی به دهه‌ی پنجم حیات خود و به واقع به دومین مرحله‌‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی گام نهاده است، بی‌شک سازمان دانش‌آموزی با حضوری داوطلبانه و منسجم، به بهبود وضع موجود، ارتقای اندیشه و توانایی دانش‌آموزان می‌اندیشد و بیش از پیش به دست‌یابی به جامعه تمدن‌ساز اهتمام می‌ورزد.

اینجانب ضمن عرض تبریک آغاز دهه مبارک فجر به عموم ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه معلمان و دانش‌آموزان عزیز، از مربیان متعهد و توانمند و دانش‌آموزان کوشا و هم‌دل سازمان دانش‌آموزی مازندران دعوت می‌نمایم در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مناسبت ملی و نیز حضور هرچه پررنگ‌تر در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر با آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی دست بیعت داده و چون همیشه نمادی از ایستادگی و پایداری و مقاومت باشند.

علی‌اصغر قیصری

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار