برگزاری محفل انس با قرآن کریم فاطمی(س) درشیروان

شیروان(پانا)- به مناسبت دهه فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهراء(س)، محفل انس با قرآن کریم با حضور اهالی محترم روستاهای آلخاص و کوسه در مسجد امام حسین(ع) روستای آلخاص برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۰۹۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل انس با قرآن کریم فاطمی(س) درشیروان

معاونت طرح هجرت شهرستان شیروان در این محفل معنوی با بیان تسلیت و تعزیت شهادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری(س) گفت: پیامبر خدا(ص) به مدت 18 سال از عمر با برکت خود را صرف حضرت زهراء(س) نمود تا حضرت فاطمه(س) نیز عمر خود را صرف دین نماید.

حجت الاسلام قنبرزاده افزود: بنابر عقیده جمع بسیاری از علما، اگر حضرت زهراء(س) نبود تشیّع هم نبود.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) با عمر کوتاه و ساده زیستی خود توانست الگوی تمام بانوان جهان شود اظهار داشت: تمام فرشتگان و حتی حضرت رسول(ص) بدون اجازه وارد خانه حضرت زهراء(س) نمی شدند.

معاونت طرح هجرت شهرستان شیروان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران همرزمش گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فقط متعلق به ایران اسلامی نبود بلکه متعلق به جبهه مقاومت در سراسر دنیا بود.

وی در پایان از حضور و همراهی اهالی محترم و ولایی هر دو روستای کوسه و آلخاص، به منظور تعامل و انجام فعالیت های تشکیلاتی، برداشتن قدم های بسیار خوب و با در کنار هم بودن و همکاری و دلگرمی با مبلّغ هر دو روستا، حجت الاسلام سیّد محمّد معصوم زاده تقدیر و تشکر نمود.

امام جماعت مساجد روستاهای کوسه و آلخاص نیز در حاشیه برگزاری این محفل انس، از زحمات و تلاش های اهالی مهربان و خونگرم هر دو روستای کوسه و آلخاص سپاسگزاری نمود و گفت: مردم با صفای این دو روستا همیشه در برگزاری تمامی مناسبت های مذهبی و ملی پای کار بوده و هستند و همچنین خیلی نسبت به قرآن کریم انس دارند.

حجت الاسلام سیّد محمّد معصوم زاده افزود: در مساجد و منازل، دوره های آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن، کلاس های احکام، مسابقات فرهنگی و ورزشی و ... برای اهالی محترم به ویژه نوجوانان و جوانان بسیار خوب این دو روستا در حال برگزاری می باشد.

قرائت قرآن مجلسی، توسط قاریان و حافظان نوجوان و ممتاز استانی قرآن کریم، آقایان عبدالله نوری زاده، محمّد گوهری فرد و ابوالفضل دامود، روضه خوانی و ذکر فضائل ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت فاطمه زهراء(س) و پذیرای شام از برنامه های این محفل معنوی بود.

این محفل انس با قرآن کریم توسط معاونت طرح هجرت شهرستان، به ویژه امام جماعت محترم مساجد و مبلّغ طرح هجرت حجت الاسلام سید محمد معصوم زاده و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان و با مشارکت شوراهای اسلامی محترم و دهیاران عزیز روستاهای کوسه و آلخاص آقایان حسن شعبانی و مظفر ولی زاده، هیئت امناها و خادمین محترم مساجد و اعضای محترم پایگاه های مقاومت بسیج هر دو روستا برگزار گردید.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار