مردم اسلامشهردر سوگ یاس نبی اکرم (ص) اقامه عزاداری کردند

اسلامشهر (پانا) - تجمع مردمی هیئات مذهبی شهرستان اسلامشهر با همکاری هیئت رزمندگان و باحضور ائمه جمعه و جماعات ،مسئولین وذکر مصیبت مداحان اهل بیت (ع) در سوگ حضرت فاطمه زهرا (س) برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مردم اسلامشهردر سوگ یاس نبی اکرم (ص)  اقامه عزاداری کردند

در این مراسم حجت الاسلام سید حسین موسوی از روحانیون شهرستان اسلامشهردر سخنانی با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ودر سخنانی اظهار کرد:حضرت زهرا (س)بهترین الگو نه فقط برای بانوان بلکه برای آزادمردان جهان است و در نهایت زندگی ایشان کمال می باشد وبر خلاف نظرات جمعی فقط در سجاده و عبادت خلاصه نمی شد.

او در ادامه افزود: حضرت زهرا (س) در جامعه ای که عرب جاهل دختران را زنده به گور می کرد ،فرزندانی تربیت نمود که الگو برای جهانیان هستند.

روحانی سخنران مراسم اذعان کرد:امروز در استفاده ازظرفیت های بانوان در جامعه غفلت کردیم وحتی در 2800مسجد استان تهران بدترین فضا را به بانوان اختصاص می دهیم ،ولیکن امام راحل در سال پنجاه و هفت با توسل به حضرت زهرا(س)بانوان را به صحنه انقلاب اسلامی آورد و در کنار آن نقش موثر این گروه را در دوران هشت سال دفاع مقدس نمی توان فراموش کرد.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: امروز برای تاسیس نهاد خانواده و ازدواج آسان مسئولین ما چه کردند و آیا می شود با مهریه های سنگین و افزایش آمار طلاق گفت ادامه دهنده راه دخت نبی اکرم (ص) هستیم .

او توجه بیشتر به مردم سیل زده در سیستان و بلوچستان و دقت در انتخاب افراد در انتخابات اسفند 98 هم تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار