مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد؛

اجرای طرح ملی لاله‌های روشن درواحدهای آموزشی شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری طرح لاله‌های روشن در 5 هزار و پانصد و سی و نه واحد آموزشی در روز شانزدهم بهمن98 خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ملی لاله‌های روشن درواحدهای آموزشی شهرستانهای استان تهران

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه اظهار کرد: تمامی تلاش خود را انجام می‌دهیم تا این طرح ملی را برای دانش‌آموزان تشریح کنیم و از رشادت‌های عزیزانی که مشق فداکاری و ایثارکردند یاد کنیم.

او در ادامه با بیان اینکه این برنامه از هشتم آبان همزمان با روز شهادت شهیدفهمیده آغاز شده و تا 22 اسفند روز شهید ادامه دارد افزود: برای اجرای طرح ملی لاله‌های روشن 40 هزار واحد آموزشی، چهل هزار برنامه ویژه و یادواره برگزار می‌کنند و از خانواده‌های 40 هزار شهید تقدیر خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به برگزاری طرح ملی لاله‌های روشن در شانزدهم بهمن در 5 هزار و پانصد و سی و نه واحد آموزشی استان گفت: اجرای این برنامه برعهده دانش‌آموزان، شورای دانش‌آموزی و تشکل‌های دانش‌آموزی است تا دانش‌آموزان و اولیای آنان بیشتر با خانواده‌های شهدا آشنا شوند.

صیدلو بیان کرد: با توجه به اینکه برگزاری این طرح با ایام اربعین شهادت سردارسلیمانی تقارن دارد، شایسته است بصورت ویژه درباره این شهید بزرگوار نیز برنامه‌ریزی شایسته صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار