پیاده راه هایی برای پذیرایی در یزد

یزد(پانا)- طرح پیاده‌راه‌های کسب در یزد اجرا می‌شود. خبر را معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد عنوان کرده‌است.

کد مطلب: ۱۰۰۸۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پیاده راه هایی برای پذیرایی در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرهمند با بیان اینکه طرح «پیاده‌راه‌های کسب» در یزد اجرایی می‌شود، گفت: مغازه‌داران پس از عقد قرارداد با شهرداری می‌توانند از پیاده روی مقابل مغازه خود برای پذیرایی از مشتریان خود استفاده کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد اظهار کرد: پیاده رو‌ها با توجه به اینکه می‌تواند محل حضور مردم باشد باید مورد استفاده قرار گیرد و بر این اساس برای پیاده راه‌های بالای پنج متر لایحه‌ای تنظیم شده تا بعضی کاربری‌ها از جمله اغذیه فروشی، بستنی فروشی، کافی شاپ و رستوران بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

او افزود: موضوع پیاده راه‌های کسب در مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی در تدوین قوانین ارتقای سیما و منظر شهری آورده شده که بیشتر به کارکرد‌ها در فضا‌های شهری و پیاده راه‌های شهری توجه کرده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد هدف از این طرح را افزایش تعامل اجتماعی دانست و تاکید کرد: این کار می‌تواند تعامل اجتماعی و سر زندگی را در شهر تقویت کند و پیاده راه‌ها را ساماندهی می‌کند.

فرهمند گفت: این طرح از سوی شورای شهر یزد مصوب شده و پس از تایید فرمانداری برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

او تاکید کرد: مغازه‌داران برای ایام نوروز می‌توانند با مراجعه به شهرداری برای انجام قرارداد اقدام کنند و در صورتی که شرایط لازم وجود داشته باشد با دریافت مجوز از پیاده روی مقابل مغازه خود برای پذیرایی در ایام عید استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار