قهرمانی مشترک زنجان و اصفهان در مسابقات ووشو جوانان کشور

زنجان (پانا) - رییس هیات ووشو استان زنجان گفت: تیم ووشو زنجان به همراه تیم اصفهان عنوان قهرمانی در رقابت‌های جوانان کشور را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی مشترک زنجان و اصفهان در مسابقات ووشو جوانان کشور

به گزارش ایرنا؛ این پیکارها تحت عنوان یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از روز پنجشنبه /سوم بهمن ماه/ به مدت پنج روز در سنندج برگزار شد.
تیم ووشو زنجان در بخش ساندا، ۲ نشان طلا، یک نقره و یک برنز را کسب کرد، سیستان‌ و بلوچستان با ۲ نشان طلا و ۳ برنز نایب قهرمان شد و مازندران نیز با ۲ نشان طلا و ۲ نقره در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش تالو نیز تیم ووشو اصفهان با کسب ۸ نشان طلا، چهار نقره و ۲ برنز مقام نخست را کسب کرد و زنجان با ۶ نشان طلا،۳ نقره و ۲ برنز در جایگاه دوم ایستاد و کردستان الف نیز با ۳ نشان طلا، یک نقره و ۵ برنز، سوم شد.

در مجموع ۲ بخش ساندا وتالو، تیم‌های ووشو زنجان و اصفهان به صورت مشترک با کسب ۸ نشان طلا، ۴ نقره و ۳ برنز بر سکوی قهرمانی قرار گرفتند.

بر اساس قانون مسابقات ووشو، این رقابت‌ها تیم دوم نداشت و عنوان سومی نیز با سه نشان طلا، یک نقره و پنج برنز به تیم ووشو کردستان الف رسید.

رییس هیات ووشو استان زنجان با بیان اینکه نفرات برتر این رقابت‌ها جواز حضور در اردوی تیم جوانان ایران راکسب کردند گفت: تیم جوانان ایران سال آینده در مسابقات جهانی مراکش شرکت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار