در گفت‌وگو با پانا

استقلالی‌ها نباید حریف امشب را دست کم بگیرند

تهران (پانا) – پیشکسوت فوتبال استقلال ضمن تمجید از عملکرد این تیم مقابل الکویت، به بازیکنان هشدار داد که نباید الریان را دست کم بگیرند.

کد مطلب: ۱۰۰۸۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
استقلالی‌ها نباید حریف امشب را دست کم بگیرند

بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره دیدار امروز استقلال مقابل الریان قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال قدم اول را به خوبی برداشت و توانست برابر الکویت در بازی نخست پیروز میدان شود. به ثمر رساندن 3 گل در این دیدار به بازیکنان و کادر فنی روحیه داد و آنها توانستند با این پیروزی راه صعود به مرحله بعد را برای خود هموار کنند. بازی امروز مقابل الریان نسبت به بازی اول سخت‌تر است و بازیکنان نباید آن را دست کم بگیرند. بازیکنان الریان قدرتمند هستند و کار سخت خواهد بود. با این حال با توجه به اینکه این دو تیم چندین بار به مصاف هم رفتند شناخت کافی از هم دارند، البته در بیشتر مواقع تیم استقلال برنده بازی بود و همین موضوع جای امیدواری است.

وی در مورد شرایط این بازی و عملکرد بازیکنان و کادرفنی اظهار کرد: برای این بازی، بازیکنان باید تمرکز بالایی داشته باشند و موقعیت زیادی به تیم حریف ندهند. در بازی با الکویت بازیکنان چند موقعیت به حریف دادند و خوشبختانه آنها خیلی قدرتمند نبودند و نتوانستند از آن به خوبی استفاده کنند.با این حال بازیکنان الریان خطرناک هستند و امیدوارم با هوشیاری کامل بازی کنند و پیروز میدان شوند و بتوانند به مرحله بعد صعود کنند. به نظرم کادر فنی استقلال در بازی نخست مقابل الکویت نمره قبولی گرفت امیدوارم در این بازی هم بتواند با هوشیاری کامل و تعویض‌های به‌موقع و تاکنیک‌های خاص بازیکنان را هدایت کنند.

فریبا تأکید کرد: استقلال در این چند وقت شرایط خاص خودش را داشت، پس از رفتن استراماچونی این تیم دچار حاشیه شد، نبود مدیرعامل و بلاتکلیفی تیم به استقلال ضربه زد و باعث شد صدر جدول را از دست بدهد. از طرفی برای رفتن به دوحه هم با مشکلات زیادی روبه‌رو شدند. بازیکنان چندین ساعت در فرودگاه معطل شده بودند و نتوانستند به خوبی استراحت کنند. به نظرم با وجود همه این سختی‌ها، غیرت بازیکنان باعث شد تا مقابل الکویت به پیروزی برسند.

مربی اسبق استقلال درباره حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم عنوان کرد: به نظرم مجیدی ریسک بزرگی کرد. البته بزرگترین اقدامی که او انجام داد تغییر ندادن سیستم استقلال در هفته‌های گذشته بود. با توجه به اینکه قبل از مجیدی، استراماچونی هدایت تیم را برعهده داشته است، بازیکنان به سیستم استراماچونی عادت کردند و مجیدی هم این موضوع را تغییر نداد. من معتقدم عدم تغییر سیستم فکری بازیکنان باعث موفقیت آنها در برابر الکویت شد. فرهاد مجیدی در شرایطی فعلی این موضوع را کاملاً پذیرفت که وقت کافی برای تغییر و تحولات زیاد ندارد بنابراین تصمیم گرفت با همان سیستم قبلی کار کند تا در مدت زمان طولانی تغییراتی که مدنظرش است را در تیم ایجاد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار