در پی تلفات پرندگان مهاجر؛

استاندار مازندران از تالاب میانکاله بازدید کرد

ساری (پانا) - استاندار مازندران از تالاب بین المللی میانکاله و محل تلفات پرندگان مهاجر بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار مازندران از تالاب میانکاله بازدید کرد

احمد حسین‌زادگان پس از این بازدید در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در پاسگاه محیط‌بانی قلعه‌پایان برگزار شد، دستورات لازم را برای بررسی و اعلام علت یا علل وقوع تلفات پرندگان در سریعترین زمان ممکن صادر کرد.

‎مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در این بازدید اقدامات انجام شده در روزهای گذشته و توضیحات لازم را به مقام عالی دولت در استان ارائه کرد.

استاندار مازندران ضمن قدردانی از اقدامات ادارات کل محیط زیست و دامپزشکی استان و همه کسانی که در این راستا فعالیت دارند بر استمرار تلاش ها و کمک و همراهی بیشتر دستگاه های مسئول به تناسب نیازها تاکید کرد و افزود: «سازمان دامپزشکی کشور با همکاری مراکز علمی، تحقیقاتی مرتبط و معتبر با جدیت تمام نسبت به بررسی و اعلام علت یا علل وقوع تلفات پرندگان در سریعترین زمان ممکن اقدام نماید.»

او تمامی دستگاه‌ها را مکلف به همکاری با محیط زیست استان در خصوص تامین نیرو و تجهیزات مورد نیاز برای جمع آوری و امحاء بهداشتی لاشه های پرندگان تلف شده، کرد.

استاندار مازندران از صدا وسیما و رسانه ها خواست تا در خصوص اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم برای انجام مراقبت‌های بهداشتی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار