دعوت مدیرکل از فرهنگیان و دانش آموزان استان برای شرکت در آیین تشییع شهدای گمنام دریزد

یزد(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان از فرهنگیان و دانش آموزان استان دعوت کرد در آیین تشییع شهدای گمنام حضوری باشکوه داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۰۸۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دعوت مدیرکل از فرهنگیان و دانش آموزان استان برای شرکت در آیین تشییع شهدای گمنام دریزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، "عباسعلی دانافر" در پیام دعوت خود چنین آورده است : بسم الله الرحمن الرحیم سلام و صلوات خداوند بر شهیدان عزت آفرین و فداکار از صدر اسلام تاکنون که با نثار خالصانه جان خود دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های والای اسلام، حفظ و حراست از مرزهای دینی، اعتقادی و جغرافیایی در مقابله با کفر و استکبار جهانی را جانانه رقم زدند و به لقاءالله پیوستند.

بی شک امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و جان‌فشانی شهدای گرانقدر و عزتمند ایران اسلامی است که در برابر متجاوزان به آب و خاک و استقلال و میهن اسلامی، با ایثار، شهامت و شهادت خود استقلال، آزادی، امنیت و اقتدار را برای ایران همیشه سرافراز به ارمغان آوردند.
اینک در این برهه حساس که شاهد هجمه رسانه‌ای، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و … دشمنان شیطان صفت و قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم، حضور۴ شهید گمنام بار دیگر عطر مقاومت، ایستادگی، شجاعت و شهامت را در استان‌ شهیدپرورمان پراکنده کرده است.
تکریم و بزرگداشت شهدای دفاع مقدس، تکریم فرهنگ ایثار، شهادت، اخلاص و قدردانی و قدرشناسی از شهدای والامقام و تجدید میثاق و ادامه راه پرتلألو آن حماسه‌آفرینان دوران هشت سال دفاع مقدس است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 714 شهید دانش آموز و 93معلم شهید استان از جامعه بصیر و انقلابی و ولایت مدار فرهنگیان و دانش آموزان استان دعوت میکنم با حضور موثر و حداکثری خود در مراسم تشییع این شهدای گرانقدر که همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) در روزچهارشنبه۹ بهمن ۹۸ ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از محل ناحیه مقاومت بسیج مرکزی سپاه پاسداران واقع در بلوار شهید صدوقی برگزار میشود شرکت و با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر میهن اسلامیمان تجدید بیعت نمایند.
از درگاه ایزد متعال علو درجات امام راحل و شهدای گرانقدر و مجد و عظمت نظام جمهوری اسلامی, مقام معظم رهبری و خانواده های معظم شهیدان, جانبازان و ایثارگران و ملت بزرگ ایران را مسئلت می نمایم.
عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار