بررسی مشکلات مالی مجتمع های ورزشی استان یزد

یزد(پانا)- شورای مالی مجتمع های آموزشی ورزشی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت ،معاون توسعه و پشتیبانی ، رئیس اداره تربیت بدنی ، عامل ذیحساب مجتمع ها ، مسئولین مجتمع ها و کارشناسان تربیت بدنی و کارشناس مسئول تدارکات و پشتیبانی در محل دفتر معاونت تربیت بدنی و سلامت برگزار گردید .

کد مطلب: ۱۰۰۸۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مشکلات مالی مجتمع های ورزشی استان  یزد

" عباس دهقان " معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل ضمن تشکر از همکاری حوزه مالی با حوزه تربیت بدنی به تسریع برگشت درآمدهای اختصاصی مجتمع ها و کاهش دغدغه کارشناسان تربیت بدنی و مسئولین مجتمع ها پرداخت و به اهمیت حفظ اطمینان خاطر مسئولین مجتمع ها در خصوص پوشش هزینه های این اماکن تاکید نمود .
در ادامه مسئولین مجتمع ها به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند و در پایان " علیرضا جلالی " معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل درجهت تسریع امور مالی مجتمع ها و کاهش مشکلات آنها دراختیار قرار دادن تنخواه گردان را به مسئولین مجتمع ها پیشنهاد و آن را دردستور کار قرار داد .
برنامه ریزی ، نظارت و ارزیابی مجتمع های آموزشی و ورزشی استان ،تهیه و تنظیم گزارش سه ماهه مالی و طرح در شورای مالی استان ،تعریف سیستم مالی و تخصیص شناسه مالی برای مجتمع ها و تشکیل جلسات شورای مالی هر دوهفته یکبار از جمله مصوبات این شورا بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار