مدیران آموزش و پرورش قزوین وارد دسته بندی های انتخاباتی نشوند

قزوین (پانا)- مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، گفت: روسای آموزش و پرورش وارد دسته بندی های انتخاباتی نشوند.

کد مطلب: ۱۰۰۸۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیران آموزش و پرورش قزوین وارد دسته بندی های انتخاباتی نشوند

خیرالله رحمانی درجمع روسای مناطق و نواحی ضمن تاکید بر لزوم کیفیت بخشی و ارتقای شاخص ها گفت:مناطق باید کانون تحول و تغییر در شاخص ها باشد،تشکیل اتاق فکر و گروه مشورتی در برابر برون رفت از مشکلات ( تقویت اتاق فکر) به عنوان برنامه های اصلی روسا در مناطق قرار گیرد ،مدیران اهل ریسک باشند با خلاقیت و ابتکارات نو در تغییر شرایط موجود اقدام نمایید.

وی افزود: مهم ترین و اصل مهم اجرایی کردن سند تحول بنیادین می باشد، راهکار و برنامه ریزی در جهت بهبود شرایط در آینده پیش بینی شود، چشم انداز آموزشی و پرورشی توسط روسا ترسیم گردد، به دنبال رسالت اصلی آموزش و پرورش در مناطق و نواحی باشید.

رحمانی تاکید کرد:جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود، دستاوردهای انقلاب شکوهمنداسلامی برای دانش آموزان تبیین گردد ، تاکید بر سیاست های وزارت آموزش و پرورش جزو یکی از برنامه ها در مناطق باشد.

او ضمن تاکید بر برگزاری با شکوه انتخابات پیش رو اضافه کرد:روسای آموزش و پرورش وارد دسته بندی های انتخاباتی نشوند و استفاده از ظرفیت ها و امکانات دولتی کاملا ممنوع است، بالابردن کیفیت آموزشی و اصلاح آن را در دستور کار داشته باشید ‌.

رحمانی گفت:آسیب های اجتماعی موضع مهمی است با استفاده از مشاورین کارآمد و مجرب نسبت به توانمندسازی و آموزش نیروی انسانی اقدام گردد تا مقدمات کاهش اثرات این آسیب ها فراهم آوریم .

مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین عنوان کرد: تنها راه انگیزه بخشی مدیران ،مدیریت بر دل ها است که می تواند شور و نشاط را در مناطق ومدارس ایجاد کند و موجب رفع مشکلات شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار